Jump to content

komt gta 4 ook voro pc op de markt?


legalcops

Recommended Posts

ik vroeg me af of ze ook pc versie gingen maken, of iemand dit weet hier, volgens een paar virende van me is hij er alleen voor playstation enz en dat het zo blijfd, zou beetje klote zijn ,

weet iemand of ze pc versie gaan maken?

( khoop het echt, lol)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vroeg me af of ze ook pc versie gingen maken, of iemand dit weet hier, volgens een paar virende van me is hij er alleen voor playstation enz en dat het zo blijfd, zou beetje klote zijn ,

weet iemand of ze pc versie gaan maken?

( khoop het echt, lol)

Je bent niet de enige die hier op hoopt. Maar Rockstar heeft het helaas nog niet bekend gemaakt. Er doet wel de ronde dat rond december een PC-release zou zijn, maar ook dat is dus nog niet door de maker toegezegd.

Nog eventjes afwachten dus, niets is tot dusver zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

srry dat ik zo bij de hand doe hoor maar hier is al een topic over gestart..

maar volgens mij als ik het goed heb is het nog niet aangekondigt maar er zal er vast wel een komen denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel speculaties over of er een PC versie komt. Sommige denken dat ze GTA IV nog wel uitbrengen op de PC, omdat ze denken dat ze IV eerst op de consoles uit laten komen omdat ze anders IV teveel zouden downloaden, en dus markt mislopen. Sommigen denken dit omdat het zo ook ging met GTA SA en GTA VC(?). Rockstar (de uitgever van GTA) zelf heeft nog niets gezecht over of GTA IV ook daadwerkelijk op de PC uitkomt.

Ikzelf denk toch wel dat IV nog ooit op de PC zal uitkomen eind dit jaar begin volgend, maar of dat zeker is weet niemand.

En ja Destilios, er is een ander topic over dit onderwerp, en wel hier. Daarom denk ik ook dat we beter daar hierover kunnen doorpraten, en hier een slotje op kan :)

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

srry dat ik zo bij de hand doe hoor maar hier is al een topic over gestart..

maar volgens mij als ik het goed heb is het nog niet aangekondigt maar er zal er vast wel een komen denk ik

Heel veeel topics:P

Maar sommige zijden dat hij rond oktober kwam :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Oktober 2009 ja.. wtf denk jij nou :schater:

Zit echt geen half jaar tussen hoor, anders hadden ze allang wat vrijgegeven (info/screens etc)

Zoiets heet martetingsstrategie. Hoe langer mensen denken dat IV niet op de PC komt, hoe meer ze IV voor de consoles verkopen, en mensen het niet downloaden! En als ze al eerder screens en info uit zouden geven (waarom begrijp ik overigens niet echt, alsof dit zoveel zou afwijken van de consoleversies), gaan mensen dus wachten op de PC versie, en niet de console versie kopen, of wachten, en later downloaden.

Een half jaar kan overigens best. Het is niet zo dat als ze naar de PC gaan porten dat ze daar pas mee beginnen als IV voor de consoles uitkomt. Dit kunnen ze al veel eerder doen.

Met oktober bedoelt oostzaan overigens dit jaar oktober, en niet volgend jaar volgensmij.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...