MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Beste mensen, hoe laat je je Criminal Rating vlug stijgen? Flikken afschieten gaat veel te traag... Alvast bedankt voor de hulp! Reageren
Jay; Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Gokken kan een slimme zet zijn bij bijvoorbeeld de paardenraces, hoe hoger je bedrag hoe meer invloed op je criminal rating. Vliegtuigen laten ontploffen is ook erg handig, ga is bij een vliegveld langs en sla je slag. Ook zijn er verschillende missies met vliegtuigen die je kan slopen, denk aan de missie 'Air Raid'. Bewerkt: 15 mei 2008 door Jay; Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Gokken kan een slimme zet zijn bij bijvoorbeeld de paardenraces, hoe hoger je bedrag hoe meer invloed op je criminal rating. Vliegtuigen laten ontploffen is ook erg handig, ga is bij een vliegveld langs en sla je slag. Ook zijn er verschillende missies met vliegtuigen die je kan slopen, denk aan de missie 'Air Raid'. (Ik speel het spel op ps2) en waar kun je gokken op paardenraces? en de missie air raid hebbk al gedaan:) alvast bedankt:) ! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Twee topics over dit onderwerp is wel veel voor zoiets als dit. Maar lees eerst >dit topic< maar eens door en gebruik de zoekfunctie voor meer info. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Twee topics over dit onderwerp is wel veel voor zoiets als dit. Maar lees eerst >dit topic< maar eens door en gebruik de zoekfunctie voor meer info. Die topic had ik al gelezen maar het problerm is dat ik niet weet waar je kunt gokken op paardenraces... Op wikigta heb ik niets van info gevonden... Alvast bedankt! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Als je dát topic al gelezen hebt ... waarom maak je dan een nieuwe aan? En waarom vraag je niet gelijk naar de locatie van de betting shops? Heb je de missie 'Against All Odds' (van Catalina) al gedaan? Daar beroof je een betting shop in Montgomery. De andere betting shop kan je in noord Los Santos vinden, pal onder de snelweg die van zuid naar noord loopt. De betting shop bevindt zich op de zuidpunt van het klaverblad. De locaties van de betting shops staan ook op >dit kaartje< aangegeven .. op wikigta. Edit @ Jay: Locatie op die snapmap klopt niet, dat bolletje moet iets verder naar het noorden, nóg dichter bij het klaverblad, aan die weg die onder de snelweg doorgaat. Bewerkt: 15 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Jay; Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Hij staat gewoon bij de vindplaatsen maar dan bij 'overige' hoor. Ik heb met behulp van WikiGTA een klein kaartje gemaakt. Edit @Hierboven: Ik denk dat hij het ook wel had gevonden als hij mijn mapje had gevolgd, het is maar een klein stukje. Maar speciaal voor jouw heb ik hem wat aangepast. Click here to view the SnapMap Bewerkt: 15 mei 2008 door Jay; Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik zet altyd op een paart met 12/1 winstakns maaar dat stom paard wint gewoon nooit:s alvast bedankt! Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Soms helpt het gewoon niet, het is gewoon een kwestie van geluk. Er is ook geen regelmaat in te herkennen, het is helemaal willekeurig. Je zou eens op een ander paard kunnen gokken, en daarna op het paard met 12/1 win kans, of neem even een pauze. Succes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Soms helpt het gewoon niet, het is gewoon een kwestie van geluk. Er is ook geen regelmaat in te herkennen, het is helemaal willekeurig. Je zou eens op een ander paard kunnen gokken, en daarna op het paard met 12/1 win kans, of neem even een pauze. Succes het is nu al de tiende keer dat ik probeer:s pff tog bedankt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Het is gewoon onmogelijk om geld uit die paarden te slaan! 1 keer is het gelukt op 25 keer:s Kun je tog beter op een andere manier aan geld geraken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.