Jon-asses Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Hey iedereen, Ik heb net een paar uur aan een wallpaper gezeten en hopelijk was het de moeite waard : 0 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem mooi gemaakt,maar van mij mag dat witte bij de persoon weg,dat vind ik niet mooi.. 70% 0 Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je blijft de mooiste designs maken, Jon-asses, en je blijft me steeds weer verbazen. De achtergrond is mooi opgevuld, en niets te druk maar ook niet te leeg. Alles zit er mooi in verwerkt, alleen linksboven is een leeg stukje wat op zich niet veel uitmaakt. Sterchele in het midden is goed geplaatst, alleen jammer dat er zo her en der te veel felle plaatsen zitten, dit had wat minder gekund. Het stof-achtige effect om Sterchele heen vind ik er ook niet geheel bij passen. Het effect op zich wel, maar het is veel te licht vergeleken bij de achtergrond. Iets donkerder zou beter hebben gepast. Voor de rest is alles prima gedaan, niets meer op aan te merken. Rate: 8,4/10 0 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je hebt er alweer iets mooi van gemaakt Jon-asses. De opvulling ziet er weer super uit, alleen vind ik die witte plaatsen rond hemzelf iets te fel. Voor de rest zijn de kleurencombinaties goed gekozen. De tekst is ook al mooi. Spijtig van dat ene minpuntje, als het aan mijn afhangt verdien je een 9/10. 0 Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik moet zeggen dat er maar echt 1 minpuntje aan deze wallpaper is, je hebt teveel met dat witte effect gewerkt bij die gozer, als je alleen bij zijn voeten had gedaan, had het nog mooi geweest maar dit is teveel 85% 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.