Jump to content

Sterchele wallpaper


Jon-asses

Recommended Posts

Je blijft de mooiste designs maken, Jon-asses, en je blijft me steeds weer verbazen. :Y

De achtergrond is mooi opgevuld, en niets te druk maar ook niet te leeg. Alles zit er mooi in verwerkt, alleen linksboven is een leeg stukje wat op zich niet veel uitmaakt.

Sterchele in het midden is goed geplaatst, alleen jammer dat er zo her en der te veel felle plaatsen zitten, dit had wat minder gekund. Het stof-achtige effect om Sterchele heen vind ik er ook niet geheel bij passen. Het effect op zich wel, maar het is veel te licht vergeleken bij de achtergrond. Iets donkerder zou beter hebben gepast.

Voor de rest is alles prima gedaan, niets meer op aan te merken.

Rate: 8,4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt er alweer iets mooi van gemaakt Jon-asses. De opvulling ziet er weer super uit, alleen vind ik die witte plaatsen rond hemzelf iets te fel. Voor de rest zijn de kleurencombinaties goed gekozen. De tekst is ook al mooi. Spijtig van dat ene minpuntje, als het aan mijn afhangt verdien je een 9/10. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat er maar echt 1 minpuntje aan deze wallpaper is, je hebt teveel met dat witte effect gewerkt bij die gozer, als je alleen bij zijn voeten had gedaan, had het nog mooi geweest maar dit is teveel

85%

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...