Jump to content

ZR-350


claud

Recommended Posts

ik post het hier want ik ben geloof ik niet meer welkom in gta sa general!

ok dan de zr 350 heeft verschilende soorten de: norm, st, rs,st, rs,st/xl, rs/stxll:

-norm: geen spoiler gewone velgen norm banden.

-st: geen spoiler sport velgen en verbreede wielen.

-rs: spoiler gewone banden sportvelgen.

-rs,st:dubele spoiler brede banden sport velgen

-rs,st/xl: alles+nitro

-rs.st/xl: alles+nitro-vuil<- geen viezigheid!

heb ik op de ps2 ontdekt

die zr350 allemaal gahalve de gewone zijn onbekend geen plaatjes het zijn verboren auto's!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was toch al bekend? :) Volgens mij is dat op de PC-versie ook zo :)

Volgens mij is dit topic in het verkeerde forum geplaatst :)

nauw ik kwam daar anders pas achter en zie het nergens anders staan dan in dit topic

Link to comment
Delen op andere websites

Claud, je moet gewoon je onderwerpen posten in gedeeltes waar ze gepost horen te worden. Vind je iets vervelend, neem dan contact op met iemand van de crew die je kan helpen.

Verplaatst naar Gta San Andreas General.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat het spel op de PS2 meer dan twee vormen kent voor de ZR-350. Voor de PC zijn er maar twee: met en zonder spoiler. Uiteraard kan er bij de TransFender het één en ander aan veranderd worden. De ZR-350 waarmee je in de missie Farewell My Love moet racen is voorzien van Off-Road-Wheels, zo ook als je de race Badlands B start bij de race locatie. Deze banden zijn ook te koop bij de TransFender.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat het spel op de PS2 meer dan twee vormen kent voor de ZR-350. Voor de PC zijn er maar twee: met en zonder spoiler. Uiteraard kan er bij de TransFender het één en ander aan veranderd worden. De ZR-350 waarmee je in de missie Farewell My Love moet racen is voorzien van Off-Road-Wheels, zo ook als je de race Badlands B start bij de race locatie. Deze banden zijn ook te koop bij de TransFender.

ik deed die missie met jurjen we activeerden de vliegende auto's cheat en we gingen sloom rijden en die auto's vlogen weg ^_^ maar ik zit nu echt met de vraag waren de rs etc al bekend?

ik heb er nog eentje de plattelands versie van jouw met de wielen

Link to comment
Delen op andere websites

SA heeft geen RS, ST, RS,ST/XL, of RS/STXLL of iets wat er op lijkt. Dit kan ik heel makkelijk bewijzen, open de american.gxt en zoek naar "zr-350 RS", of een van die andere, geen gevonden. Ook kan ik het nog makkelijker bewijzen: open de zr350.dff, en er zit niks extra's in behalve de spoiler.

Nu kun je zeggen: er is een apparte dff voor een "zr350RS" enzo: Nee die is er niet, zoek heel de gta3.img maar door, hij is er NIET, en is er ook nooit geweest. Je mag van mij ook in de vehicles.ide kijken, geen zr350 RS. Als hij niet in de vehicles.ide staat, bestaat hij niet ingame, als er namelijk een dff en txd van is, moet die via de vehicles.ide op een bepaald ID gezet worden, en als hij daar niet in staat, heeft de auto geen ID, dus bestaat hij niet.

Niet meer liegen, hij is er niet. (En nee, ook niet in de PS2 versie, want daarvan valt de gta3.img ook te openen(aangezien je de gta3psphr.img en gta3ps2.img van GTA LCS en GTA VCS ook kan openen, en als je dat niet geloofd dan maakt dat me niet uit, het is zo, want ik heb het zelf gedaan via wat omwegen, en ook de vehicle.ide-achtige bestanden van de PS2 versie zijn vast wel te openen om NOGMAALS te kijken.).

Ook de zr350 met offroad wielen spawnt niet normaal op de weg, tenzij hij van je gestolen is en jij er offroad wielen onder hebt gezet, en je hem toevalligerwijs 2 minuten later weer tegenkomt omdat hij een rondje reed.

Nu kan je wel zeggen "kom dan zelf kijken" en dat soort dingen, maar hij is er niet, en hij zal er nooit zijn ;)

Nu ontopic: Ik heb het idee dat de Slamvan verschrikkelijk zeldzaam is, ben er laatst een tegengekomen. Ook de Tornado hoort dacht ik niet meer te spawnen nadat je de ? Vagos? hebt uitgeroeid: Ik heb hem dacht ik toen nog ergens op een parkeerplaats zien staan, heb hem niet meegenomen omdat ik die auto toch zo kan spawnen, maar ik dacht dat het er een was.(DACHT, dus weet het niet zeker omdat ik er niet echt op lette)

Ook kom ik de laatste tijd de Infernus erg weinig tegen. Eigenlijk zijn veel auto's best zeldzaam behalve de normale 2-deurs en 4-deurs personenwagentjes, en de Rancher en Landstalker dan.

Oja, en dat spel kan gedachte lezen want als je een auto zoekt kom je hem nooit tegen, geef je het op met zoeken en ga je een andere proberen te vinden, dan rijden er opeens 6 voorbij :7.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

SA heeft geen RS, ST, RS,ST/XL, of RS/STXLL of iets wat er op lijkt. Dit kan ik heel makkelijk bewijzen, open de american.gxt en zoek naar "zr-350 RS", of een van die andere, geen gevonden. Ook kan ik het nog makkelijker bewijzen: open de zr350.dff, en er zit niks extra's in behalve de spoiler.

Nu kun je zeggen: er is een apparte dff voor een "zr350RS" enzo: Nee die is er niet, zoek heel de gta3.img maar door, hij is er NIET, en is er ook nooit geweest. Je mag van mij ook in de vehicles.ide kijken, geen zr350 RS. Als hij niet in de vehicles.ide staat, bestaat hij niet ingame, als er namelijk een dff en txd van is, moet die via de vehicles.ide op een bepaald ID gezet worden, en als hij daar niet in staat, heeft de auto geen ID, dus bestaat hij niet.

Niet meer liegen, hij is er niet. (En nee, ook niet in de PS2 versie, want daarvan valt de gta3.img ook te openen(aangezien je de gta3psphr.img en gta3ps2.img van GTA LCS en GTA VCS ook kan openen, en als je dat niet geloofd dan maakt dat me niet uit, het is zo, want ik heb het zelf gedaan via wat omwegen, en ook de vehicle.ide-achtige bestanden van de PS2 versie zijn vast wel te openen om NOGMAALS te kijken.).

Ook de zr350 met offroad wielen spawnt niet normaal op de weg, tenzij hij van je gestolen is en jij er offroad wielen onder hebt gezet, en je hem toevalligerwijs 2 minuten later weer tegenkomt omdat hij een rondje reed.

Nu kan je wel zeggen "kom dan zelf kijken" en dat soort dingen, maar hij is er niet, en hij zal er nooit zijn ;)

Nu ontopic: Ik heb het idee dat de Slamvan verschrikkelijk zeldzaam is, ben er laatst een tegengekomen. Ook de Tornado hoort dacht ik niet meer te spawnen nadat je de ? Vagos? hebt uitgeroeid: Ik heb hem dacht ik toen nog ergens op een parkeerplaats zien staan, heb hem niet meegenomen omdat ik die auto toch zo kan spawnen, maar ik dacht dat het er een was.(DACHT, dus weet het niet zeker omdat ik er niet echt op lette)

Ook kom ik de laatste tijd de Infernus erg weinig tegen. Eigenlijk zijn veel auto's best zeldzaam behalve de normale 2-deurs en 4-deurs personenwagentjes, en de Rancher en Landstalker dan.

Oja, en dat spel kan gedachte lezen want als je een auto zoekt kom je hem nooit tegen, geef je het op met zoeken en ga je een andere proberen te vinden, dan rijden er opeens 6 voorbij :7 .

ik zie z erijden ik noem ze zo hetn is op de ps2 en jij moet ophouden t ezeuren ik heb het zelf wel en ze zijn op hetzelfde model en als jij mij niet geloofd donder je maar op!

sorry maar zoet ik gtaforum weer verlaten en dan voor altijd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, zo kom je geloofwaardig over :7 Maak dan van elke versie die er volgens jou is dan is een foto(gewoon met digitale camera) en laat het is zien..

Btw; ik denk dat er weinig mensen zijn die één lid meer of minder zullen missen, dus houdoe en bedankt ole ole!

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik zet grote vraagtekens bij jouw versies van de ZR-350. En dat je die namen zelf had bedacht had ik zelf ook al bedacht. Maar zolang je niet met bewijs komt is het ongeloofwaardig en waarschijnlijk uit een grote duim gezogen. Tot je met bewijs komt schuif ik mij aan bij de woorden van Mythbuster. Tja en je bent niet verplicht om op dit forum te komen, als je gaat ga je, het ga je goed.

Edit: Overigens doet Mythbuster regelmatig z'n naam eer aan en is wat dat betreft, in mijn ogen, bij voorhand al geloofwaardiger.

Edit @ hieronder: Zonder bewijs zijn je beweringen losse flodders. En als je de camera niet mag gebruiken .. hoe had je dan screens willen nemen van de PS2 voor SARC-2? Buiten het feit dat je je veel te laat wilde inschrijven.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik zet grote vraagtekens bij jouw versies van de ZR-350. En dat je die namen zelf had bedacht had ik zelf ook al bedacht. Maar zolang je niet met bewijs komt is het ongeloofwaardig en waarschijnlijk uit een grote duim gezogen. Tot je met bewijs komt schuif ik mij aan bij de woorden van Mythbuster. Tja en je bent niet verplicht om op dit forum te komen, als je gaat ga je, het ga je goed.

Edit: Overigens doet Mythbuster regelmatig z'n naam eer aan en is wat dat betreft, in mijn ogen, bij voorhand al geloofwaardiger.

ik heb verschillen gezien in de wielen etc. ik had het een keer en dat was met de sportwagen cheats en ik lieg niet en ik mag van mijn ouders de camera niet gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Niet lullig bedoeld, claud, maar dit is niet je eerste topic met zo'n vaag verhaal als deze. Misschien fantaseer je een beetje te veel, vergis je je telkens of is er wat anders aan de hand. Wie weet haal je gewoon meerdere (sport)wagens door elkaar, omdat er ook genoeg overeenkomsten met andere wagens bestaan.

die zr350 allemaal gahalve de gewone zijn onbekend geen plaatjes het zijn verboren auto's!

Als ze in San Andreas op bepaalde locaties verborgen zouden zijn, dan kon je dat waarschijnlijk wel aantonen. Afgezien daarvan zal zo'n locatie na bijna vier jaar wel bekend moeten zijn.

Hoe dan ook: zonder bewijs kunnen we dit gewoon niet serieus nemen. Het lijkt me daarom niet interessant en boeiend om deze discussie voor te zetten, dus sluit ik dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...