Jump to content

Wat doe jij wanneer je VCS voor 100% hebt voltooid?


Soulreaver

Recommended Posts

1 ik pak altijd een sabre turbo (100% dus kogelvrij) en laat ik de fbi achter me aan komen en dan rij ik langs hun wegblokkade zodat duizenden kogels op me af komen :schater:

2 (is dit een bug maar tog grappig) dan van ver af naar je business rijden dan heel snel en soms is ie niet geladen en kan je er door heen rijden en dan val je door de vloer heen en dan kan je flips maken en daarna spawn je weer op de weg en af en toe zijn dan alle autos op hun dak gevallen :dans:

3 is ook raar op het 1ste eiland bij zon brug staat wel eens een auto tegen t plafond aan met zn wielen naar boven (soort gekanteld) met iemand er in en dan zet ik er kei veel auto's onder en dan schiet ik die auto op het plafond en er komt een nuke explode :D

post hier jouw grappige dingen etc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eens gewoon gaan touren (toevallig net op een brug) en toen reed zon dirt bike vol tegen mijn auto op, en je zag gewoon dat ventje van die motor af vliegen en de klap was zo hard dat ie ook nog van de brug af viel. Dus *plons* verzopen. :D

Dat was gewoon egt lol ^_^:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik pak meestal dat watervliegtuig(weet naam even niet) en dan ga ik op zn kop vliegen, en dan op het hoogste punt er uitspringen :D:puh: of op het hoogste gebouw (door het dak heen zakken) staan.

Link to comment
Delen op andere websites

1 ik pak altijd een sabre turbo (100% dus kogelvrij) en laat ik de fbi achter me aan komen en dan rij ik langs hun wegblokkade zodat duizenden kogels op me af komen :schater:

2 (is dit een bug maar tog grappig) dan van ver af naar je business rijden dan heel snel en soms is ie niet geladen en kan je er door heen rijden en dan val je door de vloer heen en dan kan je flips maken en daarna spawn je weer op de weg en af en toe zijn dan alle autos op hun dak gevallen :dans:

3 is ook raar op het 1ste eiland bij zon brug staat wel eens een auto tegen t plafond aan met zn wielen naar boven (soort gekanteld) met iemand er in en dan zet ik er kei veel auto's onder en dan schiet ik die auto op het plafond en er komt een nuke explode :D

post hier jouw grappige dingen etc

gwn rondrijden :Y hier en daar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...