Jump to content

Gta Iv op pc


Megan

Recommended Posts

Nee, vooralsnog is GTA IV nog niet uitgekomen op de PC ;)

Wél is er een grote kans dat GTA IV uit zal komen voor op de PC, maar dit zal dan waarschijnlijk ná de zomervakantie zijn. Nu nog niet, er is nog niet eens een officiële bevestiging :puh:

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad, maar dat is eigenlijk de vraag niet maargoed, je hebt wel gelijk.

Alleen laten we daar maar nog niet over discussiëren, laten we eerst kijken of GTA IV überhaupt op de PC komt :puh:

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt waarschijnlijk ooit wel uit voor de PC. Ik denk als de console's versies niet meer goed verkopen. En ze willen weer wat meer geld nodig. Maar je hebt wel een hele goede pc nodig. Dan ben je meer geld kwijt aan upgrades aan je pc dan dat het spel zelf kost. Dus kun je beter een console kopen, en je kunt dan ook nog games voor op de console kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vraag me af hoe mensen kunnen horen dat hij (en ik quote) oktober/november uitkomt ??

Volgens mij heeft R* nog helemaal niets bevestigd :duh:

Ik vind het vervelend voor alle mensen die geen console hebben en die onze topics lezen hoe gaaf het allemaal wel niet is.... :engel:

Ik kan me voorstellen dat ze gek van verlangen worden omdat ze GTA IV ook willen spelen!!!

En dat meen ik echt maar.... R* heeft nog helemaal niets bevestigd hierover. Dus ik verwacht wel dat deze op de PC uitkomt maar ga nou nog geen release datums noemen als R* nog niet eens heeft bevestigd dat GTA IV ook daadwerkelijk op de PC gaat uitkomen.

Ik ga alleen helpen meehopen dat deze bevestiging niet heel lang meer op zich laat wachten.... Dan weten de PC-gamers in ieder geval waar ze aan toe zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij ook niet erg zinvol om dat steeds te vragen. Rockstar heeft nog niks bevestigd, maar ontkent vooralsnog niks :) Laten we het hopen dat GTA IV op de pc komt :) Meer kunnen we niet doen :) Als de game op de pc komt, dan ben ik wel benieuwd naar de systeemeisen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...