Kloep Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn host. Ik weet namelijk niet hoe ik een gewoon forum kan aanmaken. En dan heb ik het dus over een forum net zoals deze: waar mensen zich moeten registreren en met gebruikersgroepen enzow. Maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik heb zojuist een Domeinnaam met een Host aangevraagd bij Strato.nl. Heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan doen. Als dit niet kan, weet dan iemand hoe ik kan overstappen naar PHPBB of IPB? Het liefst IPB. Alvast bedankt! Mvg, Kloep Bewerkt: 20 mei 2008 door Kloep Reageren
K.O. Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Geen ervaring, wel Google. Je kunt IPB kopen op de site. Ook kun je in de documentation ongetwijfeld lezen hoe je zoiets op je eigen site installeert. Je moet er wel voor zorgen dat jouw host PHP 4.3+ en MySQL 4.0+ ondersteund. Dit is een vereiste voor IPB. Voor PHPBB gelden waarschijnlijk vergelijkbare criteria. Edit: Misschien dat je iets hebt aan deze tutorial? Bewerkt: 22 mei 2008 door K.O. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 PHPBB is gratis http://phpbb.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.