Jump to content

Welke tagline of een uitspraak in een Film vind jij het leuk?


Robin B

Recommended Posts

I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Quote uit de film Dirty Harry, En voor mij tog wel de beste Quote ooit.

het was echt een onwijs vette scene. nadat Clint Eastwood dit zei joeg hij een kogel door het lichaam van de 'bad guy'

Ah! Die wou ik echt waar ook net posten! (ik had het zelfs al gedaan maar toen zag ik jouw post :puh: )

Hij zegt dit trouwens in het begin van 'Dirty Harry' ook, bij die bankoverval.

Een iets minder serieuze:

Well spank my ass and call me Charlie
Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vind de uitspraken in de series en films van Flodder echt zo geweldig:

Kees: "Jij ook wat Sjonnie?"

Sjonnie: "Is de paus katholiek?"

Kees: "Moet ik je een ram voor je kanes geven?"

Ma: "Rustig Kees, wij zijn nette mensen."

Interviewer: "U zult wel blij zijn om deze puinhoop te verlaten?"

Ma: "Welke puinhoop?"

Piloot: "Heeft u tickets voor de Royal class?

Sjonnie: "Mijn ma kan niet zo goed tegen dat benauwd, zodoende."

Piloot: "Sorry ik moet U echt verzoeken om terug te gaan naar uw plaatsen.

Sjonnie: "Zeg! Als we problemen gaan maken dan draai ik effe een raampie open en hang ik U even buiten de plee begrepen?"

Kees: "EFFE MOVEN JA!"

Zo zijn er nog veel meer, echt het blijft altijd geweldig!

_O_ Flodder _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jackass the movie; Partyboy klimt de boot in nadat hij in de zee heeft gezwommen, kijkt naar zijn penis en zegt:

"I can't really look cool right now" :schater:_O_

Jackass is een documataire film zeg maar.Geen speelfilm.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer wij allemaal in onze broek zouden doen met een geweer tegen onze kop, zegt mijnheer Tony Montana doodleuk: Why don't you try sticking up your head in to your ass, and see if it fits.

De Quotes van Tony Montana of beter gezegd van heel de film scarface komen op een tweede plaats, want de goddelijke uitspraken van de mijnheren Corleone kunnen er ook wel door op plaats 1.

Don Corleone: I'm gonna make him an offer he cannot refuse.

Sonny C: You've gotta get up close like this and - bada-BING! - you blow their brains all over your nice Ivy League suit.

Clemenza na moord op Paulie: Leave the gun, take the cannoli!

En nog vele andere, want ik ben een echte cinefiel en weet dus immens veel goeie quotes! :D

Link to comment
Delen op andere websites

die van flodder kent iedereen vast wel : viespeuk blijf van je zuster af!

of scarface: -Say hello to my little friend.(werd gebruikt voor : 'my buddy' van g unit)

-What you lookin' at? You all a bunch of fuckin' assholes. You know why? You don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That the bad guy." So...what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide--how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say goodnight to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Betta get outta his way!

machtig monoloogje van tony montana

vertaald door cartman: cartman plays tony montana

Link to comment
Delen op andere websites

Al heel wat films gezien en heb er zoveel kan t niet onthouden, maar ze zijn echt wel goed.

Uit ghost rider is er een uitspraak die ik cool vind:

My name is Legion. For we are with many (duistere stem)

Link to comment
Delen op andere websites

Uit een zeer onbekende oude film die mijn pa mij ooit eens liet zien, maar ben de titel vergeten:

Een bloedmooie vrouw tegen seriemoordenaar: 'So you like killing people, but you would never fuck ME? Damn, your a weirdo!'

2 minuten later was onze babe dood! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...