Jump to content

muis werkt volledig niet ... + save probleem


SWYV

Recommended Posts

na een lange tijd GTA VC niet gespeeld te hebben wil ik hem opnieuw spelen maar ik heb nu een nieuwe PC dat hem op maximaal moet kunnen spelen enal maar het problemen zijn

- muis (Logitech G9) werkt gewoon niet :N ingame wilt wel bewegen enal die cursor maar klikken kan die niet :N en ingame werkt die voor geen moer dus ook niet rondkijken, schieten enal :N

en over save probleem, wanneer ik wilt save doet bij de start aldus in die hotel en dan crasht mijn VC zonder foutmelding, gewoon freeze

ik heb vista, zal daaraan liggen? compitable in eigenschappen heb ik ook op XP ingesteld, helpt ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

na een lange tijd GTA VC niet gespeeld te hebben wil ik hem opnieuw spelen maar ik heb nu een nieuwe PC dat hem op maximaal moet kunnen spelen enal maar het problemen zijn

- muis (Logitech G9) werkt gewoon niet :N ingame wilt wel bewegen enal die cursor maar klikken kan die niet :N en ingame werkt die voor geen moer dus ook niet rondkijken, schieten enal :N

en over save probleem, wanneer ik wilt save doet bij de start aldus in die hotel en dan crasht mijn VC zonder foutmelding, gewoon freeze

ik heb vista, zal daaraan liggen? compitable in eigenschappen heb ik ook op XP ingesteld, helpt ook niet

Aangezien vista kut is ligt het toch niet daar aan,ik heb hem op vista en bij mij loopt ie wel eens vast maar geen freeze.Maar helaas kan ik je niet helpen (alleen het vista gedeelte dan)want ik ben geen expert hier in.
Link to comment
Delen op andere websites

- muis (Logitech G9) werkt gewoon niet :N ingame wilt wel bewegen enal die cursor maar klikken kan die niet :N en ingame werkt die voor geen moer dus ook niet rondkijken, schieten enal :N

Druk op ESC en nog een keer, zodat je naar menu gaat en terug. Herhaal dit een paar keer en hij doet het weer. (check na elke keer ff of ie het weer doet.)

Soms is het na 1x en soms na 5x klikken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij werkt de muis ook wel eens niet als ik hem op pauze(waar exit enz. staat) doe wil hij soms niet klikken en in het spel ook wel eens niet en als ik hem dan nog een keer op pauze doe is het meestal weer goed maar niet altijd en dat had ik ook bij gta san andreas maar die is stuk :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook Vista maar alles werkt perfect behalve het modden want me IMG geeft een fout melding foutmelding van me IMG maar als ik San Andreas en ik zet het spel op puaze en weer van pauze dan wekt de muis ook soms niet maar als ik het spel weer op pauze zet en weer van pauze dan werkt de muis ook wel probeer het zelf ook eens bij Vice City druk op ESC en daarna weer dan gaat het spel op en van pauze ik weet niet of het werkt ik heb dit noot bij Vice City

Bewerkt: door dakkiono
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...