Jump to content

PS2 savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit met een vraagje over hoe je savegames op je PS2 kan zetten. Ik heb eens ergens gelezen dat je een Armax disc ofziets nodig hebt. Wat kan deze nu eigenlijk allemaal doen? En kan ik deze voor nog iets anders gebruiken in GTA? En hoeveel kost die zoal?

Alvast bedankt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even voor deze keer voor jou de zoekfunctie gebruikt, dit kan je de volgende keer zelf doen. Als je >hier klikt< vind je allemaal topics over armax, succes. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst: (bewerkt)
Van PlayStation 2 naar PC

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de -Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden!

Van PC terug naar PS2

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de -Button en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Have Fun!

Dit was hier te lezen :)

ARMax kan je voor meerdere PS2 spellen gebruiken. Ik weet niet echt de welke maar dat zal wel op internet te vinden zijn.

hier vind je nog wat meer info en wat adresjes waar je ARMax kan verkrijgen.

EDIT: mijn post opstellen duurde nogal lang :-(

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...