Jump to content

beeld opnemen PS3

ginobb

Recommended Posts

heey ik heb een vraag

hoe kun je het beeld van je ps3 opnemen

ik dacht zelf van een usb naar je pc en je ps3 en dan windows movie maker met apparaat opnemen ofzo...

alvast bedankt...

schrijf aub alleen antwoorden geen onolzigge reacties

schrijf er wel bij welke kabel of iets ik nodig heb

bedankt :puh:

Kijk vantevoren even of er spellingsfouten in je bericht zitten. :duh:Onolzigge, nieuw woord? :schater:

En dat SA icoontje slaat ook helemaal nergens op.

BTW Je kunt alle spellen spelen op 60Hz, alleen word bij hele oude TV'tjes het beeld niet helemaal goed vertoont (deel van het spel valt weg aan de zijkanten, waardoor je niet alles kunt zien).

Delen op andere websites

Zelf gebruik ik een ingebouwde TV-kaart, die prima kwaliteit levert. Maar de rest van m'n clan (LKZ) gebruikt een Dazzle, die Stannie ook al noemde. Levert ook een prima kwaliteit, en het voordeelis is dat hij extern is, dus je kan hem zo aan elke pc/laptop aansluiten.

Haakon is de meest recente Dazzle bezitter en hij heeft er 60 euro voor neergelegd als ik het goed heb.

Delen op andere websites

Aangezien we al een jaar verder zijn weet ik het nu ook beter.

Je kan een dazzle gebruiken. Kost rond de 50-60 euro.

Kijk ook even in mijn topic als je wilt weten hoe je op je tv kunt spelen en opnemen met je pc tegelijk. Anders kijk je tegen een heel klein beeld op je pc.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=77675

En zo'n dazzle kan die ook 60hz want somige 360 games kunnen dat alleen?

moet echt zo'n ding hebbe want een capture card kan niet in een laptop of wel?

Delen op andere websites

heey ik heb een vraag

hoe kun je het beeld van je ps3 opnemen

ik dacht zelf van een usb naar je pc en je ps3 en dan windows movie maker met apparaat opnemen ofzo...

alvast bedankt...

schrijf aub alleen antwoorden geen onolzigge reacties

schrijf er wel bij welke kabel of iets ik nodig heb

bedankt :puh:

Kijk vantevoren even of er spellingsfouten in je bericht zitten. :duh:Onolzigge, nieuw woord? :schater:

En dat SA icoontje slaat ook helemaal nergens op.

BTW Je kunt alle spellen spelen op 60Hz, alleen word bij hele oude TV'tjes het beeld niet helemaal goed vertoont (deel van het spel valt weg aan de zijkanten, waardoor je niet alles kunt zien).

Kijk eerst eens waarop je reageert, die jongen is al sinds eind mei 2008 niet meer online geweest, daarnaast is dit berichtje ook al van eind mei 2008.

En Playah, zoals ik het op google zie doet Dazzle ook 60hz ja, anders vraag je even bij die X360 GTA IV clan(Kom ff niet op de naam) daar had iemand volgens mij ook capturedinges ;).

En nope, capturecard gaan niet in een laptop ;).

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

@ hierboven: Je bedoelt de Death Incorporated? :cya: Daar ben ik! (Don't call us, we'll find you! :puh: )

Een capture kaart kan inderdaad niet in een laptop. Wel externe captureapparatuur, bijvoorbeeld een Dazzle (Pinnacle) of een Grabster (TerraTec Magix). Deze sluit je aan op je pc d.m.v. USB 2.0.

Verder, lees vooral dan even deze post. Videotutorial included. :Y

Als je er niet al te belachelijk veel aan wilt spenderen: De Dazzle en de Grabster kan je allebei bij je local MediaMarkt kopen. Het enige verschil tussen deze twee is de bijgeleverde software: Bij de Dazzle tik je ± EUR 50,- extra af voor een uitgebreid software pakket.

De Grabster doet precies hetzelfde, maar de software is veel meer beperkt, maar goed, koop dat ding en "Google en gij zult software vinden.." :engel: En dan bedoel ik nog niet eens illegaal, er zijn heel wat diverse freeware tools te vinden om video's mee te bewerken.

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

En dan nu de goedkoopste optie die tegelijkertijd een zeer goede kwaliteit levert.

De meeste videokaarten (ook in laptops!) bevatten wel een s-video poort. Met veel videokaarten en de juiste drivers, kun je hiermee ook video opnemen. Bij NVidia heet het VIVO of WDM. Bij ATI heb ik er geen ervaring mee, maar volgens mij bestaan ze wel.

Op die manier kun je het beeld op je pc krijgen en opnemen. Geluid kun je via een kleine composite-to-jack plug in je microfooningang prikken. Opnemen kan zelfs al met Windows Movie Maker, maar zelf zou ik andere programmas als bijvoorbeeld VirtualDub gebruiken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...