Rebellion Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Hier even een lading foto's van mijn kamer: Geheel Bank TV Vitrinekast Kledingkast Bed en fitness bal Bureau Bewerkt: 1 juni 2008 door Rebellion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Toffe kamer man! Maar komaan,ik wil iedereen z'n slaapkamer zien!Pak je camera,neem foto's, en post ze hier.Da's toch niet te veel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Toffe kamer man! Maar komaan,ik wil iedereen z'n slaapkamer zien!Pak je camera,neem foto's, en post ze hier.Da's toch niet te veel? Wel als je gsm naar de klote is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Een zolderkamer heeft voordelen ja. Het is er lekker rustig, je zult niet in de buurt van de badkamer enz. zitten, zodat je minder last hebt van je ouders/broer/zus die lawaai maken als jij wilt slapen. Ook is het vaak lekker ruim. Maar er zitten helaas ook nadelen aan. Je moet snachts altijd de trap af om wat te drinken of naar de wc te gaan. Als je net lekker warm in bed ligt en zin hebt om te slapen is dit soms best wel irritant. Ook is het zomers vaak ontzettend warm op een zolderkamer, het hoogste wat de thermometer van mijn wekker aangaf was iets van 33. Dan kun je dus echt niet meer slapen daar, je zult dan ergens anders moeten slapen. Maar verder is het wel relaxt, maar hét grote nadeel is echt de warmte. Dat klopt bij m'n vader zit ik op zolder, maar er is heus niet 1 nadeel alle zolders zijn weer anders. Warmte en kou zit je mee erg vervelend is dat heb je het meest last van, ligt eraan of je verwarming hebt ook nog. Je hoort de geluiden veel harder en meer eigenlijk dus slapen is soms lastig, geluid, weer & wind. @miek Wat een kale kamer zeg! geen versiersel, posters etc.. Verder hele leuke kamers iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Weet ik Ben net verhuist,ik ben op zoek naar posters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Mijn favoriete hoek van de kamer Hier speel ik GTA De andere kant van mijn kamer Hier zit ik als ik GTA speel Bewerkt: 7 juni 2008 door Adren4Line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 W-o-w;dat is wat je een appartement noemt!Wat - een - kamer! Wie kan er mij helpen posters in te richten aan de hand van de foto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Nou dan ik ook maar even; Ik heb een k*t kamer hoor: M'n bureau. M'n bed. Al die stickers ook... Het raam. Nou, dat is mijn kleine k*t kamer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Da's geen kut kamer hoor. Je moet je fantasie gebruiken, die ik jammer genoeg niet heb... Nieuwe regel: Geen plaatjes quoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 @rebellion en andere mensen Hoe kom je aan die glazen kasten, zie ook vaak in game/film winkels wil ze graag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 @rebellion en andere mensenHoe kom je aan die glazen kasten, zie ook vaak in game/film winkels wil ze graag! Ga is bij Ikea langs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Mooie kamers allemaal!! Een tip voor diegene die een kale kamer hebben.Koop posters of verf hem vrolijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Een aantal dvd's, mijn laptop, mijn tv,etc. Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 *plaatje*Een aantal dvd's, mijn laptop, mijn tv,etc. *plaatje* Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Leuke Ice Age poster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Meer foto's volgen nog, ik kan niet meer uploaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.