Jump to content

Show je slaapkamer!


Miek

Recommended Posts

Ik heb nu de foto's gemaakt en dit zijn ze van mijn 14 vierkante meter grote zolderkamer.

Entree:

nickyskamer001mk4.jpg

82 CM TV en me games hoekje en me Stereo en natuurlijk mijn Subwoofer van me Dolby Surround set:

nickyskamer002wn9.jpg

Me Laptop:

nickyskamer003ct3.jpg

Me Bed:

nickyskamer004gq9.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    36

  • Dotz

    13

  • Fuffie

    10

  • Disturbed

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb eindelijk de kans gekregen mijn kamer te gaan "uploaden". Dat zaten jullie natuurlijk met smart op te wachten. Misschien was het maar goed ook dat ik het niet eerder deed, want nu heb ik een nieuw behangtje. Het is allemaal officieel Jan de Beauvrie behang. Wat je nu te zien krijgt is een prachtige zolderkamer met genoeg ruimte voor al die vette shit van mij.

Eerst even een overzicht plaatje van de gamekant van mijn kamer.

10%30%5f%30222.jpg

Mijn televisie meubel (die is inderdaad het zelfde als die van Miek :puh: ). Hij bevat onder andere een HD-ready lcd scherm van 107cm en natuurlijk een bijbehoorende Playstation3 met HDMI aansluiting. Op het moment heb ik een stereo geluidinstallatie van Logitech met subwoover. Alleen ik neem binnnenkort dolbysurround boxen van logitech voor mijn ps3 met een optische kabel (Z5500).

De kleinere assescoires komen op de volgende foto.

fsffd.jpg

Zoals beloofd volgen nu wat details. Hieronder zie je de games: Assasins Creed, Ressistance: Fall of Man, Gta4 en Battlefield Bad Company. Ook zie je wat goody stuff als het kluisje van gta4 SE edition en Assassins Creed Limited Edition Artbook. Verder ligt er nog een draadloos toesenbord+muis van Logitech en een electricteit switch/ stekkerblok.

10%30%5f%30223.jpg

Onderstaande foto toont mijn bureau met de notebook van 17inch met überspecs. Ook zie je een linkd bureaulamp en rechts een handig rekje met een trivia aan pc games.

10%30%5f%30216.jpg

Hier volgt een kledingkast en alvast een stukje van mijn bed. Op de kledingkast staan nog enkele speeltjes van mecano en knex (eerst ook nog lego). Echter staan die er tegenwoordig alleen nog maar voor de sier omdat het me, gezien mijn leeftijd, niet meer interreseert.

10%30%5f%30219.jpg

Nu krijg je het slaapgedeelte van mijn kamer te zien (Kwestie van mijn camera omdraaien :puh: ). Van links naar Rechts; een bed met een overtrek wat nu perfect bij mijn behang past, een nachtkasje met wekker en een leeslamp (inderdaad het zelfde model als mijn bureaulamp voor de oplettende lezers), een vloerkleed wat er al lag voordat ik er kwam wonen, achterin een hoog kastje met wat Donald Duck Dubbelpockets erin (zonde om weg te doen) en dan volgt nog een glazen kast. Daarover zometeen meer.

10%30%5f%30221.jpg

10%30%5f%30217.jpg

Hier dus de glazen kast. Deze bevat op het moment een flinke stapel bladen van Officieel Playstation Magazine. Daaronder nog het blad Crown Magazine van gta4 met daarbovenop nog wat zwerfende demodiscs voor de ps2.

10%30%5f%30218.jpg

Nu is het tijd om nog even de inhoud van een andere kast te omschrijven. Nu volgt nog een kast met allerlei Donald Duck Strips. Van een veel te grote collectie van matige pockets tot kwaliteit albums. Op de tweede plank staat er trouwens ook nog een hele rij pockets achter de eerste rij. Ook liggen er nog wat "Ortodontist goodies in", maar daarover zometeen meer.

10%30%5f%30224.jpg

Aangezien ik in mijn gebit een zogenaamde overbait had van 11mm kreeg ik een beugel. Overbait is de afstand tussen je voorste onder en boven tanden, maar dat zie je wel op de volgende plaatjes als je dat niet snapt. Van links naar rechts is de Chronologische volgorde.

10%30%5f%30225.jpg

Hieronder zie je dus bij mijn linkergebit een grote overbait die bij mijn rechtergebid helemaal is weggewerkt door een blokbeugel een buitenboordmoter en een slotjesbeugel.

10%30%5f%30226.jpg

Dat was dus even mijn kamer. Ik ben volgens mij drie kwartier bezig geweest met uploaden en typen. Daar reken ik dan niet de fotografeertijd bij. Ik heb bij de meeste foto's even gebukt. Dat is omdat ik zelf bijna 1,90meter ben en de foto's dan nogal vannuit de hoogte genomen worden.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb sinds kort nieuwe kamer, zodus:

De voorkant van mijn deur:

afbeelding001mt1.jpg

De achterkant:

afbeelding002km6.jpg

Mijn heerlijk bed :*D Een twijfelaar(groot hé :puh:) :

afbeelding003ob6.jpg

Mijn bureau met Laptop en TVtje en lavalamp(die ik amper op zet :clown: ) :

afbeelding009hk7.jpg

Versieringen op de muur. Dat verkeersbord heb ik eens meegeritst op tweedaagse van scoutskamp twee jaar geleden :puh: De nummerplaten heb ik gekregen van mijn Oma en Bomma en ouders:

afbeelding004gs8.jpg

Andere kant, met leuke poster van San Fierro Fransisco en Humo Kalender:

afbeelding008eb6.jpg

Mijn radio en CD's + poster van Alex Agnew(er staat een tekstje op dat hij zelf nog heeft geschreven voor mij :puh: :

afbeelding007bg9.jpg

En tenslotte het juweeltje van mijn kamer: de klassieke Pick-up platenspeler van mijn moeder met daarop mijn favoriete plaat(Because of the Times van Kings of Leon, een vrij recente plaat). In dat kistje bewaar ik m'n geld :D:

afbeelding005go3.jpg

afbeelding006eq4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je geld beter op de bank bewaren hoor. Dat is veel veiliger en je krijgt ook nog is een keer gratis geld (rente).

Daar steekt maximum €50 in :clown: Dat is geld dat ik cash ontvang door het een of het ander en ik steek dat dan daar in voor als ik eens wegga of zow.

De rest gaat naar de bank inderdaad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je geld beter op de bank bewaren hoor. Dat is veel veiliger en je krijgt ook nog is een keer gratis geld (rente).

Daar steekt maximum €50 in :clown: Dat is geld dat ik cash ontvang door het een of het ander en ik steek dat dan daar in voor als ik eens wegga of zow.

De rest gaat naar de bank inderdaad :puh:

Zo doe ik het ook. Ik heb gewoon een portomonnee liggen voor onverwachte meevallertjes. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...