Jump to content

Show je slaapkamer!


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    36

  • Dotz

    13

  • Fuffie

    10

  • Disturbed

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn kamer is ook een zolderkamer. Dat wil zeggen dat het in de zomer niet uit te houden van de hitte en dat kan wel eens irritant zijn. Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

pics

Die kamer zal ook mooi fikken met al dat hout :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn kamer is ook een zolderkamer. Dat wil zeggen dat het in de zomer niet uit te houden van de hitte en dat kan wel eens irritant zijn. Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

Ziet er gezellig uit met al dat hout.

Link to comment
Delen op andere websites

KRAP?! moet je mijn slaapkamer maar eens zien, als ik zonder de meubels zou doen en ik loop kan ik bij de breedte maar 4 stappen zetten en de lengte ook 4 stappen... ik slaap op een mini kamer dankzij me zus :duh:

Maarja... wat ik erin heb staan:

Xbox 360

TVtje, best wel logisch...

Chips & ander snacks zoals Twix, Kauwgum & zelfs Coca Cola :D

Een kast

Stoel

Bureau

GTA IV poster

Spiegel

En dat was het... Ohja... ik heb veel Ferrari spullen, spaarde ik vroeger veel maar ik haat nu Ferrari, wil nu een Bentley verzameling :)

Hier getekend met paint:

naamloosana.png

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

Dat begrijp ik! Ik ben jaloers man! Ik wil ook een zolderkamer!

In de zomer is een zolderkamer ook leuk, 50 graden, en in de winter heb je kans dat het super koud daarboven is.

Maar moet zeggen dat Velaro's kamer er erg 'knus' eruit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn kamer is ook een zolderkamer. Dat wil zeggen dat het in de zomer niet uit te houden van de hitte en dat kan wel eens irritant zijn. Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

Ik slaap ook op een zolderkamer (foto's komen nog)

ik heb het zelfde met al dat hout, maar kan je echt een TV-draagding op die houten plankjes plaatsen?

Dan wil ik mijn toekomstigge TV ook op de muur hebben hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik slaap ook op een zolderkamer (foto's komen nog)

ik heb het zelfde met al dat hout, maar kan je echt een TV-draagding op die houten plankjes plaatsen?

Dan wil ik mijn toekomstigge TV ook op de muur hebben hoor :(

Achter dat hout zit natuurlijk een stevige muur van baksteen, waar dat TV-draagding in vastgehaakt zit. Anders zou hij er al afgevallen zijn denk ik. :puh:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik slaap ook op een zolderkamer (foto's komen nog)

ik heb het zelfde met al dat hout, maar kan je echt een TV-draagding op die houten plankjes plaatsen?

Dan wil ik mijn toekomstigge TV ook op de muur hebben hoor :(

Achter dat hout zit natuurlijk een stevige muur van baksteen, waar dat TV-draagding in vastgehaakt zit. Anders zou hij er al afgevallen zijn denk ik. :puh:

Ik zie nog wel met mijn vader of het mogenlijk is of niet ;)

Thx

Link to comment
Delen op andere websites

TEXT

op·rui·men ruimde -, h -geruimd 1 weer op orde brengen; opbergen: de rommel ~; zijn kamer ~ 2 uitverkoop houden; zie opgeruimd

Ben er te lui voor, zo lang ik kan slapen maakt het niet uit of het rommelig is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn kamer is ook een zolderkamer. Dat wil zeggen dat het in de zomer niet uit te houden van de hitte en dat kan wel eens irritant zijn. Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

Ben ik nou dom, of heb jij 2 PS3's ? :)

Ja, die ene die op mijn bureau staat is een kapotte 60GB launch model. Weet niet wat ik er mee ga aanvangen, heb hem voorlopig maar daar gezet. Mijn garantie was verlopen toen hij vorige maand kapot ging, dus heb ik een Slim gekocht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...