Jump to content

Show je slaapkamer!


Miek

Recommended Posts

Mijn kamer is ook een zolderkamer. Dat wil zeggen dat het in de zomer niet uit te houden van de hitte en dat kan wel eens irritant zijn. Wel een kleine kamer, maar vind 'm wel leuk. :puh:

Ben ik nou dom, of heb jij 2 PS3's ? :)

Ja, die ene die op mijn bureau staat is een kapotte 60GB launch model. Weet niet wat ik er mee ga aanvangen, heb hem voorlopig maar daar gezet. Mijn garantie was verlopen toen hij vorige maand kapot ging, dus heb ik een Slim gekocht. :)

Oh zoo :)

Dacht dat je die had aangesloten op je PC beeldscherm ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    36

  • Dotz

    13

  • Fuffie

    10

  • Disturbed

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om het topic in leven te houden zal ik ook even mijn hok posten.

Ben zelf wel tevreden, zit er niet zo heel veel dus heb er niet zon last van dat het niet zo groot is. Tss er gezellig, naar mijn mening. :)

Inloop:

Inloop.jpg

Links:

Lampjeeaan.jpg

Rechts:

Rechtw.jpg

Computer enzo:

Computerenzoo.jpg

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor CD speler is dat op de laatste foto, links onderin? Lijkt wel wat op mijne maar dan in het zwart. :puh:

Zal even het zo aanpakken, van onder naar boven:

Tehnics CD speler, 2 keer. Oud maar prima kwaliteit.

Minidisk spelertje van Sony

JB Systems CD570

Elation DMX operator pro

En onder de tafel vind je een compressor/limiter.

@All above: He, ik dacht dat ik met die aapjes uniek was. Heb ze gekocht in het ziekenhuis hier ooit voor mijn oma, niet dus. :clown:

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor CD speler is dat op de laatste foto, links onderin? Lijkt wel wat op mijne maar dan in het zwart. :puh:

Zal even het zo aanpakken, van onder naar boven:

Tehnics CD speler, 2 keer. Oud maar prima kwaliteit.

Minidisk spelertje van Sony

JB Systems CD570

Elation DMX operator pro

En onder de tafel vind je een compressor/limiter.

@All above: He, ik dacht dat ik met die aapjes uniek was. Heb ze gekocht in het ziekenhuis hier ooit voor mijn oma, niet dus. :clown:

Ik heb de complete set ergens rondkruipen, kruipen ja! Niet slingeren, want ik geef ze nooit bananen :sigaar: ! Heb je de andere twee aapjes uit de set ook? Zoja, dan moet je die er zeker langs hangen!

Link to comment
Delen op andere websites

Kzit hier op me zolderkamer, koud man!! 10graden , brr, kga snel onder me deken kruipen.

ka·chel de; v(m) -s (ijzeren) toestel waarin een vuur brandt voor de verwarming van vertrekken enz.

Hebben ze die niet bij jou thuis?

België hé.

>>> Door Flitskikker: xD<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: :{

Pics.

2dciu7m.jpg

s3gjeg.jpg

Mijn computer en zo staat tegenwoordig beneden omdat ik er volgens mijn moeder te veel mee bezig ben. Maar wat wil je dan als je ICT studeert. :cab:

Ik ga binnenkort ook een laptop kopen, dus dan maakt het helemaal niets meer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer en zo staat tegenwoordig beneden omdat ik er volgens mijn moeder te veel mee bezig ben. Maar wat wil je dan als je ICT studeert. :cab:

Ik ga binnenkort ook een laptop kopen, dus dan maakt het helemaal niets meer uit.

Trek jij je zoveel van jullie moeder aan :$ ? En heb je jullie mam al uitgelegd wat jouw studie inhoudt?

Link to comment
Delen op andere websites

België hé.

>>> Door Flitskikker: xD<<<

Boven staat er geen kachel. Alleen beneden. Heb wel een elektrisch vuurtje maar dat mag ik niet meer aansluiten omdat het teveel elektriciteit verbruikt, anders moet ik al die stroom zelf betalen.. Nog ff doorbijten dus

@ Dotz : ik zit ook niet graag voor de PC op me kamer, heb dan een asociaal gevoel omdat iedereen dan beneden zit en ik helemaal alleen boven :puh:.

Anyway, een picje van mijn gamescrib:

Foto-0043.jpg

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...