Robin B Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Een aantal dvd's, mijn laptop, mijn tv,etc. Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Mooie grote,brede,volle kamer zeg!!! Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Een aantal dvd's, mijn laptop, mijn tv,etc. Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Mooie grote,brede,volle kamer zeg!!! Dank je, net als de eigenaar whehhee Nee maar ik vind mijn kamer maar klein lijken op de foto's, en ik weet niet waarom ik niet meer foto's kan uploaden...is dat pas weer mogelijk na een dag? Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Ik mis de juni 2008-uitgave van Flex Hier een foto van mijn kamerdeur: (Sorry voor slechte kwaliteit ) Meer krijgen jullie voorlopig niet te zien Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Hier een foto van mijn kamerdeur: (Sorry voor slechte kwaliteit ) Meer krijgen jullie voorlopig niet te zien Dit is mijn kamerdeur: Met een poster van mijn idool MJ, ik aanbid hem. Reageren
Miek Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hahah,ik wist het! Maar dit topic gaat niet over -Show je kamerdeur- MVG, Miek Reageren
Disturbed Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 waarom kan ik verdomme nog steeds niks uploaden? er staat nog steeds: upload ruimte verbruikt: 4.82 mb van 5 mb Reageren
moechy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 waarom kan ik verdomme nog steeds niks uploaden? er staat nog steeds: upload ruimte verbruikt: 4.82 mb van 5 mb Gebruik imageshack en chill Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hier een foto van mijn kamerdeur: (Sorry voor slechte kwaliteit ) Meer krijgen jullie voorlopig niet te zien Dit is mijn kamerdeur: Met een poster van mijn idool MJ, ik aanbid hem. Shit! Ik ben vergeten m'n plaatje naar een grotere versie te linken... hoe dan ook, voor degenen die het niet zien: op mijn deur hangt een poster van mijn idool, Arnold Schwarzenegger :$ Maar Michael Jackson was ook een muziekgod. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Shit! Ik ben vergeten m'n plaatje naar een grotere versie te linken... hoe dan ook, voor degenen die het niet zien: op mijn deur hangt een poster van mijn idool, Arnold Schwarzenegger :$Maar Michael Jackson was ook een muziekgod. Dat is toevallig Pietje II, want op de andere kant van mijn deur hangt ook een poster van Arnold Schwarzenegger, als ex-Terminator op een motor (Terminator II). Bewerkt: 1 november 2010 door NilsHolgersson Reageren
Rebellion Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 @rebellion en andere mensenHoe kom je aan die glazen kasten, zie ook vaak in game/film winkels wil ze graag! Leen bakker, ze zijn rond de 40 euro ofzo. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Hier even mijn kamer van uit allemaal perspectieven getrokken. Zo, wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 11 juni 2008 door ~Victorious~ Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) wat deed die uzi daar op die eerste foto hmmm ??? Bewerkt: 11 juni 2008 door powerpats Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) ja lol En dude ruim is op fzo . Ik post zo meteen mijn kamer wel. Hier mijn kamer : Mijn TV Mijn bed Mijn boeken Mijn übercoole poster Mijn Stereo-installatie Mijn uitzicht vanuit mijn kamer Andere rommel Bewerkt: 11 juni 2008 door moechy Reageren
1974 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 De kamer waar ik slaap en game enzo wil je niet zien,ik moet overgins een kamer delen met nog vier,kan hem ook even niet showen voor degene die het toch willen zien. Reageren
Miek Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Mooie kamers dat jullie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.