hank_187 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik slaap met me broertje op1 kamer ik haat hem hij is de bijdehand en als ik een meisje meeneemn naar huis dan heb ik een probleem. als ieman wil kan ik een foto maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik slaap met me broertje op1 kamer ik haat hem hij is de bijdehand en als ik een meisje meeneemn naar huis dan heb ik een probleem. als ieman wil kan ik een foto maken maak maar een foto van het meisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik slaap met me broertje op1 kamer ik haat hem hij is de bijdehand en als ik een meisje meeneemn naar huis dan heb ik een probleem. als ieman wil kan ik een foto maken Hoezo heb je dan een probleem?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik slaap met me broertje op1 kamer ik haat hem hij is de bijdehand en als ik een meisje meeneemn naar huis dan heb ik een probleem. als ieman wil kan ik een foto maken Hoezo heb je dan een probleem?? Pivacy misschien? Je hebt geen plek om je met iemand terug te trekken als je broertje zo nodig ook op jullie kamer wilt zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik slaap met me broertje op1 kamer ik haat hem hij is de bijdehand en als ik een meisje meeneemn naar huis dan heb ik een probleem. als ieman wil kan ik een foto maken Hoezo heb je dan een probleem?? Pivacy misschien? Je hebt geen plek om je met iemand terug te trekken als je broertje zo nodig ook op jullie kamer wilt zitten. Ohja,is waar ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Laten we weer ontopic gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simbad De Zeeman Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Miek ik vind jou kamer de mooiste. echt precies zoals ik het ook zou willen hebben, zo weinig mogelijk spullen en ik zie dat je de kabels uit je tv en andere dinges netjes aan elkaar ge tiript hebt haha geweldige kamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Miek ik vind jou kamer de mooiste. echt precies zoals ik het ook zou willen hebben, zo weinig mogelijk spullen en ik zie dat je de kabels uit je tv en andere dinges netjes aan elkaar ge tiript hebt haha geweldige kamer. Hahah,bedankt joch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Hey Miek, ik zij toch jou kamer is gewoon fantastisch ! Ik post wel wat van mijn kamer neer goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Nou,ik zou maar eens foto's posten van mij slaaphutje.Bij binnenkomst: Mijn bed: Dartbord + Discobal. Muur boven mijn bed vol met posters. Bureau + TV+ Xbox + Modelautootjes De deur + mijn kasten (ook vol posters ) Mijn vitrinekast met modelauto's. Driver3 vs GTA SA Mooie kamer met al die auto modelletjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Nou,ik zou maar eens foto's posten van mij slaaphutje.Bij binnenkomst: Mijn bed: Dartbord + Discobal. Muur boven mijn bed vol met posters. Bureau + TV+ Xbox + Modelautootjes De deur + mijn kasten (ook vol posters ) Mijn vitrinekast met modelauto's. Driver3 vs GTA SA Mooie kamer met al die auto modelletjes Ja,ben helemaal auto-freak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Dit is dan mijn ROOM Bewerkt: 16 juni 2008 door raymono Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Niet die foto's Quoten! Dat is zo veel scrollen. Verder allemaal mooie kamers. Ik moest het even zeggen. Voor de mede mens en voor mezelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 AUB,ik had al de regel gezegt: Geen foto's quoten! Ik heb mijn kamer geupdate. Straks post ik de foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Mijn krachthoekje, de rest van het ijzer staat ergens anders Die heb ik ook, zijn erg goeie kwekers Bewerkt: 15 juni 2008 door Groot-Duimpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.