reggie12 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Wie van jullie doet aan habbohotel?? Zo ja?? Wat is je naam en wat vind je ervan??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Wie van jullie doet aan habbohotel??Zo ja?? Wat is je naam en wat vind je ervan??? ik vind het wel leuk hoor mijn vrienden spelen runescape en dat is pas dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reggie12 Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Wie van jullie doet aan habbohotel??Zo ja?? Wat is je naam en wat vind je ervan??? ik vind het wel leuk hoor mijn vrienden spelen runescape en dat is pas dom. JA dat heb ik ook en keer gezien die is DOM!!! Bewerkt: 25 februari 2005 door reggie12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Mijn zusje speelt het wel eens. En als ik dan even mee kijk dan vind ik het echt geen F*ck aan. Ziet er een beetje kinderachtig uit <_< En dan te bedenken dat een jongen uit mijn klas WEL Habbohotel speelt :lol: En wat is runescape dan voor soort spelletje. Bewerkt: 25 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reggie12 Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Maar wat is jullie habbo naam? kan ik jullie toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Um wat is het eigelijk voor de gene die het niet weten :rolleyes: :questionmark: :question: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Maar wat is jullie habbo naam? kan ik jullie toevoegen Ik zelf doe niet aan Habbohotel. Dat kun je toch wel opmaken uit mijn bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reggie12 Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Mijn zusje speelt het wel eens.En als ik dan even mee kijk dan vind ik het echt geen F*ck aan. Ziet er een beetje kinderachtig uit <_< En dan te bedenken dat een jongen uit mijn klas WEL Habbohotel speelt :lol: En wat is runescape dan voor soort spelletje. Ja het is een soort van nou la maar kan nioet uitleggen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 @ reggie12: Als je niets te zeggen hebt; post dan ook niet. Habbo is volgens mij een soort chatprogramma, waarbij iedereen een eigen ventje heeft waarmee hij kan rondlopen. Het lijkt mij vrij omslachtig allemaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 2 Jaar geleden gespeeld En Runescape is een soort RPG/RTS.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) 2 Jaar geleden gespeeld En Runescape is een soort RPG/RTS.. Runescape ziet er erg saai uit naar mijn meing..... BIJ HABBO::heet ik DjSnifSnif maar ik doe het eigenlijk nooit want er is niks aan... Bewerkt: 25 februari 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 @ reggie12: Als je niets te zeggen hebt; post dan ook niet.Habbo is volgens mij een soort chatprogramma, waarbij iedereen een eigen ventje heeft waarmee hij kan rondlopen. Het lijkt mij vrij omslachtig allemaal... idd weet niet goed hoe ik dat mij moet indenken maar het is vast en zeker saai! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Volgens mij heb ik het pas geleden op tv gezien. Dan ben je idd zo'n poppetje en heb je een eigen huis ofzo. Ik vond het er niet echt mooi uitzien, en ik zie het nut er ook niet van in. Je hebt tog MSN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) *Speel het niet meer* Sorry. Bewerkt: 5 februari 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 heb ook habbo heb het een keer aangemaakt maar toen ik ging spelen moes ik gelijk al overgeven was dus echt geen bal aan mijn naam is tipsonly zit er nooit meer op hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.