Basssss Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ze kunnen nu toch al de editie 3 openen, dat we 2 jaar de tijd hebben om onze missies in te sturen ofzo XP Dan word er wel een beetje te veel ingezonden denk ik.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Deze 2de editie is pas net begonnen .. merk wel op dat het begrip tijd hier relatief genomen moet worden. Het maken van zo'n missie kost namelijk veel tijd, dus is hier sprake van werk wat enige maanden in beslag neemt. En als je in maanden denkt is deze editie dus eigenlijk pas net van start gegaan. Uiteraard kan je nu alvast je ideeen opschrijven (in Word / Kladblok of een andere tekstverwerker) en als er dan ook daadwerkelijk nog een derde editie komt hoef je dan alleen maar je tekst te kopieren in dat topic (dus niet dit topic).
ZUMZUM Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Maar dan is 2 jaar toch uiterst goed ingeschat?
hielkeh Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 SOrry voor de bump, maar ik vroeg me gewoon af of hier nog aan gewerkt word, of zijn PatrickW en Dutchy weer met een nieuw (geweldig) project bezig?
Dutchy3010 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Sjalalalala Dit is een internationaal groot project, dus daar liggen onze prioriteiten op het moment. We hebben beiden helaas maar weinig tijd om te coden.
hielkeh Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik snap het, ik dacht dat jullie klaar en gestopt waren met DYOM. Ik moet je ook gelijk geven, die geweldie mod zou ik ook voorang geven boven één missie. En je studie ec. gaat natuurlijk voor.
Recommended Posts