Jump to content

[SA] Design Your Own Mission! - Editie 2


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb eigenlijk geen favoriet van mijzelf. Het maakt mij eigenlijk niet uit welke van mij wint.

@ Victorious: Ik heb je missie doorgelezen, en ik vond je eerste missies het beste. Maar die komt helaas niet in de buurt van An Airport In The Sea. Hij is wel goed hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZUMZUM

    29

  • Basssss

    25

  • Flashingdemon666

    20

  • Nissan

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb eigenlijk geen favoriet van mijzelf. Het maakt mij eigenlijk niet uit welke van mij wint.

@ Victorious: Ik heb je missie doorgelezen, en ik vond je eerste missies het beste. Maar die komt helaas niet in de buurt van An Airport In The Sea. Hij is wel goed hoor.

Waarom heb je het de hele tijd over 'A Airport in the Sea'??? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En over mijn missie´s word weer niets gezegt! :cry:

Grapje. :puh: Je moet zelf weten welke je het leukst vind.

Jou missie is goed, maar niks vergleken met mij :7:puh:

Neehoor, ik vind eigenlijk alle missies goed, ik heb nog niet echt een favoriet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

En over mijn missie´s word weer niets gezegt! :cry:

Grapje. :puh: Je moet zelf weten welke je het leukst vind.

Ik zal ze even lezen ;)

Edit: ik ga deze post even editen.

Edit: Je vindt het zeker wel leuk om iedereen dood te hebben eh :puh: Denise, Cesar, Zero, Woozie half dood :puh:

Als ze binnen zijn horen ze een pistool schot en zien ze Cesar uit het open dakraam dood naar beneden vallen.

Ik zie het al voor me :puh: Cesar die onderste boven naar beneden valt en dan op zijn hoofd op zon rand van dat ding in het midden valt, en dan zo omvalt, om precies met zijn benen elk aan een kant van dat hekje te vallen :D

Na je door alle bewakers heen geschoten te hebben start er een cut scene. Hierin zien we Jizzy B weer verschijnen. Als CJ vraagt hoe hij weer tot leven is gekomen zegt hij dat hij de tweelingbroer van Jizzy B is, en hij heet Jizzy A. CJ gelooft dit echter niet en zegt dat de bedenker van deze mod (ik dus) te lui was om een redelijk karakter te bedenken.

Hier kwam een glimlachje bij vrij :puh:

Jizzy A pikt dit niet en schiet met zijn Rocket Launcher Zero in honderdduizend stukjes.

Hier schoot ik keihard in de lach :puh: HAHAHA.

Conclusie: Je missie is wel goed enzo. Maar hij komt niet in de buurt van... ach laat ook maar :puh:

PS: Heb je nog meer missies behalve die, heb even geen zin om te zoeken.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik krijg er stress van, want het duurt zolang eer ze ze allemaal geselecteerd hebben.

Dat komt omdat het veel werk is en we ook andere bezigheden hebben. PatrickW moet bijvoorbeeld werken, en ik heb heel de week in de stress gezeten vanwege mijn examens en ben deze dagen aan het feesten (vandaag + morgen in ieder geval wat examenfeesten af).

Even geduld, dat zul je ook nodig hebben als wij het gaan maken, want dat kost ook erg veel tijd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik krijg er stress van, want het duurt zolang eer ze ze allemaal geselecteerd hebben.

Dat komt omdat het veel werk is en we ook andere bezigheden hebben. PatrickW moet bijvoorbeeld werken, en ik heb heel de week in de stress gezeten vanwege mijn examens en ben deze dagen aan het feesten (vandaag + morgen in ieder geval wat examenfeesten af).

Even geduld, dat zul je ook nodig hebben als wij het gaan maken, want dat kost ook erg veel tijd. ;)

Is er al een ongevere datum bekent? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik krijg er stress van, want het duurt zolang eer ze ze allemaal geselecteerd hebben.

Dat komt omdat het veel werk is en we ook andere bezigheden hebben. PatrickW moet bijvoorbeeld werken, en ik heb heel de week in de stress gezeten vanwege mijn examens en ben deze dagen aan het feesten (vandaag + morgen in ieder geval wat examenfeesten af).

Even geduld, dat zul je ook nodig hebben als wij het gaan maken, want dat kost ook erg veel tijd. ;)

missie tw2 is makkelijkr en ook wel cool

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik krijg er stress van, want het duurt zolang eer ze ze allemaal geselecteerd hebben.

Dat komt omdat het veel werk is en we ook andere bezigheden hebben. PatrickW moet bijvoorbeeld werken, en ik heb heel de week in de stress gezeten vanwege mijn examens en ben deze dagen aan het feesten (vandaag + morgen in ieder geval wat examenfeesten af).

Even geduld, dat zul je ook nodig hebben als wij het gaan maken, want dat kost ook erg veel tijd. ;)

Maar in de OWN zij je dat je ook geen tijd had omdat je je helemaal klem ging zuipen.

Te veel alcohol drinken is erg slecht voor je. En het stinkt ook als de pest. Wie gaat er nou bier drinken als het al zo´n pestlucht heeft?

>>> Door Dutchy3010: Wat denk je dat wij op examenfeestjes doen? :clown: Ik drink nooit, maar voor dan maak ik een uitzondering, want het is toch wel lekker ^^<<<

@ ZUMZUM. Bedankt dat jij mijn missie zo uitvoerig beoordeeld hebt. En ik heb niet meer missies. Ik dacht dat je er maar maximaal 3 mocht maken. Ik weet zeker dat dat er ergens stond....

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Je mocht maximaal 3 samenhangende missies maken. Dat betekent dat je ook groepjes van missies mocht maken, wat jij dus gedaan hebt. Daarnaast mocht je oneindig veel groepjes insturen, mits die in een aparte post stonden. Je hebt dit dan verkeerd begrepen.

Nog even een mooie constructie van CJ die naar beneden valt, en dan op dat hekje terecht komt:

\O/

.||

/^\

legenda:

\O/

.||

/ \ = Cesar

^ = hekje :puh:

WHEHEHE, pijnlijk XD

Link to comment
Delen op andere websites

Je mocht maximaal 3 samenhangende missies maken. Dat betekent dat je ook groepjes van missies mocht maken, wat jij dus gedaan hebt. Daarnaast mocht je oneindig veel groepjes insturen, mits die in een aparte post stonden. Je hebt dit dan verkeerd begrepen.

Nog even een mooie constructie van CJ die naar beneden valt, en dan op dat hekje terecht komt:

\O/

.||

/^\

legenda:

\O/

.||

/ \ = Cesar

^ = hekje :puh:

WHEHEHE, pijnlijk XD

Lol! :schater::schater::schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

lol ik hoop dat ik snel kan gaan stemmen

en warrock_123_321 doe wat aan je handtekening :tu: het is eindbaas niet ijndbaas lolz xd :dans:

Ik heb het verbeterd. Bedankt voor het melden!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...