Jump to content

[SA] Design Your Own Mission! - Editie 2


PatrickW

Recommended Posts

Yeah. Ik had liever meteen een directe link in mijn sig. Maar ik heb 4 inzendingen, en als ik 4 van die lange links plaats, zegt ie dat hij te lang is, terwijl de sig dan eigenlijk uit maar een paar woorden bestaat ofzo.

Natuurlijk kan ik hier wel links neerzetten:

-Where Kendl Fears The Worst, MP5, The Rescue

-Hunters Usually Have A Prey, Beheaded Hydra, Stick Bullets In His Ass

-Checkmate

-King Of The Hill, This Just A Money Transport

Zo, ik heb even reclame gemaakt in dit topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZUMZUM

    29

  • Basssss

    25

  • Flashingdemon666

    20

  • Nissan

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je doet het denk ik verkeerd, hiermee moet het lukken: ga naar je bericht, rechtsbovenin staat een nummer. Het is onderstreept en je kunt erop klikken. Klik erop en er opent zich een venster. Helemaal achteraan zal een nummer staan, het staat achter 'findpost'. Kopieer dat nummer en plak dat in de BBCode. Het wordt voor jou dan

[post="1003033"]Klik[/post]

Namens mij, veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, bedankt. Zo zou ie dan ook in mijn sig moeten passen. Even uitproberen.

Edit: Hij werkt, ik moet toch echt nog even dat ene topic raadplegen waar al die codes in staan. Als dat topic bestaat tenminste. Oke, Back on topic.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

Waneer komt editie 3?

Ik wilde gister nog een missie postenn maar me andere PC doet altijd raarop deze site want dan krijg ik altijd een of andere uitlog fout waardoor ik automatisch uitgelogd ben. :duh::duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet toch echt nog even dat ene topic raadplegen waar al die codes in staan. Als dat topic bestaat tenminste. Oke, Back on topic.
Tijdens het plaatsen van een bericht zul je rechtsonder je berichtvenster 'BB code hulp' staan. Als je hierop klikt zal er een nieuw venster verschijnen waarin alle BB codes worden uitgelegd. Daarnaast kun je als je rechtsboven op 'forum menu' klikt en vervolgens op help. Zul je allemaal onderwerpen vinden waaronder ook de BB codes. (klik!)

Nog een screen van tijdens het plaatsen van een bericht:

post-67882-1213208306.png

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zo vroeg mogelijk. Maar kan nog even duren. Die organisatie moet namelijk alles eerst doorlezen en apart beoordelen, en dat duurt even.

Ik ben benieuwd welke van mijn missies gekozen worden.

Wat ben ik trouwens weer ego.

Uiteraard hoop ik dat A Airport In The Sea ook gekozen word, want als ik het niet wordt, dan moet het zeker die worden. Ik vind dat tot nu toe echt de beste. Maar ik heb ze nog niet allemaal gelezen, ik wacht tot er gekozen is, dan heb ik minder om te lezen. :lui:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zo vroeg mogelijk. Maar kan nog even duren. Die organisatie moet namelijk alles eerst doorlezen en apart beoordelen, en dat duurt even.

Ik ben benieuwd welke van mijn missies gekozen worden.

Wat ben ik trouwens weer ego.

Uiteraard hoop ik dat A Airport In The Sea ook gekozen word, want als ik het niet wordt, dan moet het zeker die worden. Ik vind dat tot nu toe echt de beste. Maar ik heb ze nog niet allemaal gelezen, ik wacht tot er gekozen is, dan heb ik minder om te lezen. :lui:

Iedereen wil dat hun eigen missies worden verkozen, maar wel bedankt voor de stem dan! :tu:

Ga die van jou nog ff een keer doorlezen, (ik ook met m'n vergeetachtige kop!) ben even kwijt hoe die ook alweer gingen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wel op mezelf stemmen natuurlijk. Tenzij ik zie dat ik geen kans maak, dan stem ik op A Airport In The Sea. Mits die gekozen wordt natuurlijk.

Lol, maar die laatste missie van jou is vet! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er bijzondere inzendingen bij zijn.

Inzendingen waarvan ik niks snap, en goeie inzendingen.

Persoonlijk vind ik van de twee at ik ingezonden heb Copland de beste, maar Revenge is a nasty thing+To die another day+The wedding is natuurlijk ook goed.

Maar ik krijg er stress van, want het duurt zolang eer ze ze allemaal geselecteerd hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...