Destilios Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Hey ik d8 laat ik ff. een topic maken over vaste plekken van auto's dus als je er 1 weet post hem hier eventueel met snapmap locatie.. het gaat dus om van die plekken zoals de sultan rs die altijd daar achter dat schuurtje staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Vlakbij het apparetement van Bernie staat altijd een Comet, bij Pegorino's huis staat een Cognosciete (of hoe je het ook schrijft, die luxe bak, lijkt op een Bentley) en dan die RS. Bewerkt: 27 mei 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Wil iemand op een kaartje zetten waar de Sultan RS staat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Wil iemand op een kaartje zetten waar de Sultan RS staat?? Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Wil iemand op een kaartje zetten waar de Sultan RS staat?? Klik hier om de SnapMap te bekijken bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? beetje ver gezocht???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? beetje ver gezocht???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Ik vind em wel leuk bedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? beetje ver gezocht???? Hoezo ver gezocht?! Wat dacht jij, Rocket Steering ofzo! Ontopic, je kan voor deze info ook kijken op het grote 'GTA IV voertuigen' topic, daar zijn er al heel wat opgesomd incl. vindplaatsen enso! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? beetje ver gezocht???? Hoezo ver gezocht?! Wat dacht jij, Rocket Steering ofzo! Ontopic, je kan voor deze info ook kijken op het grote 'GTA IV voertuigen' topic, daar zijn er al heel wat opgesomd incl. vindplaatsen enso! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Betekent Sultan RS soms: Sultan RockStar? beetje ver gezocht???? Ik denk dat dit niet zo gek is! Aangezien de Sultan RS een gekietelde auto is, en Rockstar is tevens ook een driftteam, die met opgevoerde wagens driften. Misschien is het ver gezocht, maar wel grappig Picture vna de Rockstar auto: Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 kan iemand op een snapmap die andere 2 auto's in dit topic voor mij zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 kan iemand op een snapmap die andere 2 auto's in dit topic voor mij zetten niemand????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.