Jump to content

Vraagje over voorlaatste missie


maty340

Recommended Posts

Dus...

Ik deed alle missies buiten de laatste 2 missies van Avery carington, de boatyard (checkpoint charlie) en ice-cream factory (distribution).

Nu op wikiGta staat er om de laatste 2 missies te verkrijgen dat je 5 Voltooide assets en de hoofdmissies (waar deze bovenstaande niet bij zijn) moet doen.

Deze deed ik echter..

Nu..

wanneer belt ken je voor naar de printfactory te gaan? want ik krijg geen telefoontje...

Kan iemand me helpen ?

thx,

Link to comment
Delen op andere websites

Met vijf bedrijven wordt bedoeld vijf bedrijven exclusief Print Works. Wat je totaal dus op zes bedrijven brengt. Ben je zeker dat je bij vijf bedrijven alle missies voltooid hebt? Het zou namelijk kunnen dat je bijvoorbeeld bij de Pole Position club de Lap dance vergeten bent, of bij Sunshine Auto's één van de exportlijsten. Hier een lijstje met alles wat je moet doen om een asset te voltooien:

  • Boatyard => 1 maal de Checkpoint Charlie race
  • Cherry Poppers => 50 ijsjes verkopen
  • Pole Position => 5 minuten aan een Lap dance verspillen
  • Kaufman Cabs => 4 missies
  • Sunshine Auto's => 4 export lijsten voltooien
  • Film Studio => 4 missies
  • Print Works => 2 missies
  • The Malibu => 4 missies

Je kan jezelf controleren door bij elk van je bedrijven langs te gaan en te kijken of er een geldmarker voor deur zweeft. Bij Sunhine Auto's wil het echter niet zeggen omdat je een marker ziet zweven, dat je de asset voltooid hebt. Hier moet je namelijk een maximum van $9000 per dag krijgen. Misschien kan je ook even je savegame uploaden, dat maakt het voor iedereen wat makkelijker.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Met vijf bedrijven wordt bedoeld vijf bedrijven exclusief Print Works. Wat je totaal dus op zes bedrijven brengt. Ben je zeker dat je bij vijf bedrijven alle missies voltooid hebt? Het zou namelijk kunnen dat je bijvoorbeeld bij de Pole Position club de Lap dance vergeten bent, of bij Sunshine Auto's één van de exportlijsten. Hier een lijstje met alles wat je moet doen om een asset te voltooien:

  • Boatyard => 1 maal de Checkpoint Charlie race
  • Cherry Poppers => 50 ijsjes verkopen
  • Pole Position => 5 minuten aan een Lap dance verspillen
  • Kaufman Cabs => 4 missies
  • Sunshine Auto's => 4 export lijsten voltooien
  • Film Studio => 4 missies
  • Print Works => 2 missies
  • The Malibu => 4 missies

Je kan jezelf controleren door bij elk van je bedrijven langs te gaan en te kijken of er een geldmarker voor deur zweeft. Bij Sunhine Auto's wil het echter niet zeggen omdat je een marker ziet zweven, dat je de asset voltooid hebt. Hier moet je namelijk een maximum van $9000 per dag krijgen. Misschien kan je ook even je savegame uploaden, dat maakt het iedereen voor iedereen wat simpeler.

50 ijsjes verkopen? hoe doe je dat?

je savegame uploaden hoe doe je dat?

5 minuten aan een lapdance? das tog in dat hokje? daar 5 min blijven?

kaufman

sunshine

film

print

malibu

vercetti mansion heb ik alle missies gedaan...

belangrijkste vragen: hoe upload je een savegame naar hier en hoe verkoop je ijsjes?

Link to comment
Delen op andere websites

Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan.

uploadtv8.th.png

Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt.

vcfillesmg3.th.png

Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen.

hoe verkoop je ijsjes?

Wanneer je Cherry Poppers gekocht hebt, zal er een Mr Whoopee aan de ingang verschijnen. Stap in en druk op de Shift/Tab toets om zogezegd te toeteren. Blijf dit doen tot het deuntje van start gaat en je zal zien dat ook de missie zal starten, in de rechterbovenhoek komen namelijk je aantal verkopen te staan. Voor deze missie heb ik trouwens een tip: doe je verkopen aan de Pay'n Spray in Vice Point, want wanneer je enkele ijsjes verkocht hebt, zal je een Wanted Level krijgen. Rijd telkens wanneer je dit krijgt de Pay'n Spray binnen en weer buiten.

Op je vraag van die Lap dance: dat klopt.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan.

uploadtv8.th.png

Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt.

vcfillesmg3.th.png

Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen.

hoe verkoop je ijsjes?

Wanneer je Cherry Poppers gekocht hebt, zal er een Mr Whoopee aan de ingang verschijnen. Stap in en druk op de TAB toets om zogezegd te toeteren. Blijf dit doen tot het deuntje van start gaat en je zal zien dat de missie van start is gegaan. In de rechterbovenhoek komen namelijk je aantal verkopen te staan. Voor deze missie heb ik trouwens een tip: Doe je verkopen aan de Pay'n Spray in Vice Point, want wanneer je enkele ijsjes verkocht hebt, zal je een Wanted Level krijgen. Rijd telkens wanneer je dit krijgt de Pay'n Spray binnen en weer buiten.

Op je vraag van die Lap dance: dat klopt.

Euh dat deuntje start niet?

als je in een mr whoopee stapt komt er go around vice city and sell your stuff..(of zoiets)

Dan..

dat deuntje werkt dus niet en hoeveel verkopen je hebt start ook niet en zie ik dus niet

Mijn savefile

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al dacht, heb je nog één asset te kort om het telefoontje van Ken te ontvangen. Voor zover heb je

  • The Malibu
  • Print Works
  • Film Studio
  • Sunshine Autos
  • Kaufman Cabs

voltooid. Maar aangezien Print Works niet meetelt, moet je nog van minstens één bedrijf de asset voltooien. Je hebt de keuze uit de Boatyard, Cherry Poppers en de Pole Position club.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de Pole Position doen, is goedkoop en makkelijk te halen. Ga het hokje in en laat het spel 5 min. lopen, ga ondertussen gewoon iets anders doen. ;)

Ik deed de ijsjesverkoop al:)

en ik kreeg HET telefoontje:)

hierbij wil ik iedereen bedanken die me hielp:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik had overigens ook ergens gezien dat je tien minuten bij het meisje moet blijven (dus $600), maar bij mij deed hij het gewoon met 5 minuten ($300)

Op wikigta staat dat je gewoon 5 min daar moet zijn, dus dat klopt wel.. :puh:

En bij mij was het ook maar 5 minuten..;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...