Jump to content

online mmorpg's


Ironfist

Recommended Posts

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    6

  • Vinewood

    4

  • frankyyguy

    4

  • Esther

    3

Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens. Het wordt toch niet weer zo'n wannabe Criminal-look, Exabyte? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens. Het wordt toch niet weer zo'n wannabe Criminal-look, Exabyte? :lol:

Het wordt iets apart. ;)

Misschien ook met 3d personages.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens.

Text-based games vind ik dus zooooo saai <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens.

Text-based games vind ik dus zooooo saai <_<

Runescape is also text based met 3d elementen er in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook horen zeggen dat ze een MMORPG aan het maken zijn of gaan maken van Lord of the Rings

klop er komt een mmorpg spel van lord of the rings als het goed is heet die middle earth online http://lotro.turbine.com als het goed is is dit de site anders kijk op ign.com moet je ma ff zoeken na lord of the rings online

Link to comment
Delen op andere websites

in amerika hebben ze een paar website's waar je accounts kunt kopen voor boven de 500 dollar.

die bedrijven betaale romeense mensen geld en dan gaan hun voor jouw een accountje maken van boven lvl 80 (runescape)

en world of warcraft een account van 50.

allemaal heel duur, toch hebben die bedrijven tientallen klanten per week

----

zelf speel ik af en toe runescape

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is, dat ik vorige week naar mijn broer ging en daar het spel WOW (World of Warcraft) gespeeld, ik vond het zo mooi dat ik een paar dagen daarna (gisteren dus) gelijk het spel hebt gekocht. :D

Dit spel is gewoon zo fantastich! zo groot, zo mooi, zoveel kanten die je op kan....gewoon geen woorden voor.

Ik zat dernet te spelen, en ik snapte iets niet, en toen kwam mijn broer online, dus vroeg ik aan hem hoe dat moest.

Hij zei: ik kom wel ff naar je toe in het spel, dat duurde in werkelijkheid 20 minuten en toen stond ie opeens voor me, en hebben we samen het ''probleempje'' opgelost.

Dat vind ik dus zo mooi aan het spel, mijn broer zit bij zijn thuis het spel te spelen en ik zit gewoon achter mijn computer, en terwijl we allebei kilometers van elkaar verwijderd zijn, kunnen we toch samen in het zelfde spel spelen.

Ik raad dit spel echt aan diegene die MMORPG spellen mooi vinden. kunnen we samen spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou liever Guild Wars kopen die kost niks online WoW wel

Ja daar heb je wel gelijk in, maar WOW is veel groter dan GW en je kan er veel meer dingen mee doen. ;)

Ok dan is GW grafisch miscchien wel mooier, maar omdat je betaald voor WOW gaan die mensen die het hebben opgericht elke maand het spel verfrissen, dus als je op een gegeven moment langzaam door het spel loopt, fixen hun dat weer.

En zoals ik al zei: is WOW gewoon veel groter dan GW en kan je meerdere opties doen dan in GW.

WOW kost 15 euro voor 30 dagen onbeperkt games...vind ik wel meevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel Runescape, op dit moment begint het wel al wat te vervelen <_< .

dat hebben de meeste mensen

als ze het ontdekt hebben vinden ze het chic

en als je alles ontdekt hebt vind je het saai

meestal na een week of 3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...