Jump to content

online mmorpg's


Ironfist

Recommended Posts

Trouwens mijn broer had met WoW ook een private server, hij hat een paar macro's gemaakt:

1. Laat ragnaros voor je neus spawnen :bonk:

2. Laat Het geselecteerde poppetje dood gaan :bonk:

3. Laat onixia spawnen :bonk:

Hij had ook fokking goeie items en kon overal alles aanpassen (De health van iemand op 1HP zetten)

Hij was game master dus hij moest gewoon wat typen, en er gebeurde iets, en daar had hij een paar van in een macro gezet.

Hij had ook een een of ander truukje dat hij alle mounts leerde, en nog een ander truukje om al die mounts tegelijk geactiveert hebben. :?

Als hij wilde was hij in 10 seconde door de hele barrens heen gelopen!!! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    6

  • Vinewood

    4

  • frankyyguy

    4

  • Esther

    3

Ja, ik speel Silkroad Online. Dit spel kan je gratis downloaden en nadien ook gratis spelen. Het nadeel is dat de servers stampvol zijn en het server verkeer dus superdruk is, waardoor ik haast niet in kan loggen. Daarom speel ik het de laatste tijd wat minder. Maar het is wel een leuk en mooi spel, vooral in het begin. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Er zit degelijk een heel groot verschil tussen WoW en GW (Guildwar). WoW wordt sowieso steeds geupdate, zo wordt het spel beter en beter. Dat is ook de grootste reden waarom je moet betalen. Soms een expansion (uitbreiding) set voor GW, maar voor grote veranderingen heb je die ook voor Wow. Qua graphiqs en muziek zijn beide spellen heel sterk. Maar als je het mij vraagt is op de langere termijn Wow beter (battlegrounds (CTF en meer alliance tegen horde (goed tegen slecht) en de wereld in WoW is groter (door expension set nog groter) ik denk dat je er echt uren mee bezig bent als je vliegt (Schatting durf ik niet te maken). Als je het hebt over lopen spreek je denk ik over dagen. And More!) Ik speel zelf ook op Terenas, Horde

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel:

-sherwood dungeon

-habbo

-Runescape

-Wolfenstein

-travail

-tribalwars

-gangstars (ganstars.nl& soort van mobstar en omerta spel)

-Omerta

-CLubpengiun

-ogame

En ik ga als ik me nieuwe pc heb, mischien Wow kopen of Guildwars.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel Travian .com versie op server 1 en 5....op oude server 1 zat ik in winnende alliance...Deathwave...nu speel ik het offensieve rotzakje met hoge lvl held...die het spel toch leuker maken...maarja als je het spel doorhebt is er niet veel meer aan...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een echte aanrader is Tribalwars! dit vind ik en ik denk wel meerderen gewoon een top spel! je kan je eigen dorp opbouwen in de middeleeuwen en dorpen veroveren en in een stam gaan, je kan je eigen stam oprichten, dit is echt een aanrader! probeer het zou ik zegge! :tu: hier heb je een link ! http://www.tribalwars.nl/3106.html

als je hulpt nodig hebt op TW=Tribalwars Stuur me gerust een bericht! me naam daar is D-Gun ik zie je daar wel! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...