Jump to content

online mmorpg's


Ironfist

Recommended Posts

World of Warcraft gespeeld, 70 Warlock, 66 Rogue.

Gunz, alle versies, ja ook Japanse en Koreaanse, langauge packs en boeken bestuderen is toch zeer leuk om dat samen met een internet vriend te doen.

Nu speel ik eigenlijk niets meer qua MMO's, beetje Xboxen, shooters enzo. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    6

  • Vinewood

    4

  • frankyyguy

    4

  • Esther

    3

Euhm ik heb WoW* gespeeld tauren druid lvl 24(niet zo lang gespeeld),Ik heb SWG* gespeeld en hopelijk ga ik het binnenkort trg spelen.Ik ga ook een online shooter spelen namelijk CounterStrike Source en voor de rest speel ik op mta en samp

*WoW = World of Warcraft

*SWG = Star Wars Galaxies

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Heb wel eens voor een tijdje Maplestory gespeelt.

Daarna RuneScape, nog steeds bezig met spelen, vooral nu Summoning uit is, hehe.

Ben ook toevallig player moderator in RuneScape. :puh: RuneScape blijft voorlopig nog wel leuk, voorlopig nog wel bezig minstens 41 Summoning te halen.

Het is ook erg goed in balans in tegenstelling tot sommige andere spellen, je komt haast nergens vast te zitten.

Op Maplestory moest ik wel haast alles verkopen om een kaartje terug te krijgen met die vliegende boot voor mij en me zus. :puh:

En door wat geblunder moest zij de hele tijd van die kratjes kapot maken om alleen maar genoeg geld te krijgen, met die gestuntel van kijken wat er gebeurt als je een ticket laat vallen. :puh:

Goede (soms pijnlijke) oude tijden... hehe. Nu maar effe weer binnekort Runescape spelen en af en toe GTA2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Topic title is misschien niet voor iedereen duidelijk:

mmorpg: massive multiplayer online role playing game

oftwel een online spelletje waar je met duizenden gamers je karakter zo sterk mogelijk maakt of zo rijk mogelijk wordt enzo

speel jij er één? zo ja,welke? zo nee,het is een echte aanrader als je je verveelt op het internet

ik speel Belikeme en zit er in de best verdienende clan van het hele spel

ik speelde Runescape,Rakion,Warrock,Maplestory Europe (speel ik nog soms)verder weetr ik het even niet :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...