Jump to content

Voor sommige die het nog niet weten


ScarPacino

Recommended Posts

Als je in multiplayer stijgt van rank 0 naar 1.

dan kies je player model (om je speler te veranderen) en dan staat er rechts onder L1 Zombie, dus je moet L1 indrukken.

Dat betekent dat je speler dan een zombie wordt.

(de zombie is alleen op de PS3)

als het toch al bekend was kan er een :slotje: erop.

Bewerkt: door ScarPacino
Link to comment
Delen op andere websites

zijn de zombies echt ps3 only

naar mijn weten wel

Even op dit forum zoeken en je zal erachter komen dat de Zombies niet PS-only zijn en wat je dan moet doen als XboX eigenaar om een zombie te kunnen krijgen!!!

Gewoon even topics doorlezen net als de rest :Y

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

zijn de zombies echt ps3 only

naar mijn weten wel

Even op dit forum zoeken en je zal erachter komen dat de Zombies niet PS-only zijn en wat je dan moet doen als XboX eigenaar om een zombie te kunnen krijgen!!!

Gewoon even topics doorlezen net als de rest :Y

:tu:

Sorry dat ik ouwe koeien uit de sloot haal hier, maar ik moest dit gewoon even posten om de verwarring over de Xbox 360 versie qua Zombies te eindigen. Zojuist in een deathmatch kreeg ik opeens een achievement. Jawel! Het was de "Let Sleeping Rockstars Lie" achievement!!!!! Lucky me! :*D Toen het potje over was, ging ik dolblij naar het menu om het poppetje aan te passen en daar stond het dan: Press LB for Zombie (!!!) Het kan dus wel degelijk op de 360! Alleen moet je natuurlijk wel in het juiste spel op de juiste tijd er zijn, wil je een developer voor z'n kanus kunnen schieten. Wanneer dat is, is onmogelijk te zeggen. Volgens mij zijn die developers er niet elke dag ofzo. Nu is het weekend, ik denk dat het daar aan ligt. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

zijn de zombies echt ps3 only

naar mijn weten wel

Even op dit forum zoeken en je zal erachter komen dat de Zombies niet PS-only zijn en wat je dan moet doen als XboX eigenaar om een zombie te kunnen krijgen!!!

Gewoon even topics doorlezen net als de rest :Y

:tu:

Sorry dat ik ouwe koeien uit de sloot haal hier, maar ik moest dit gewoon even posten om de verwarring over de Xbox 360 versie qua Zombies te eindigen. Zojuist in een deathmatch kreeg ik opeens een achievement. Jawel! Het was de "Let Sleeping Rockstars Lie" achievement!!!!! Lucky me! :*D Toen het potje over was, ging ik dolblij naar het menu om het poppetje aan te passen en daar stond het dan: Press LB for Zombie (!!!) Het kan dus wel degelijk op de 360! Alleen moet je natuurlijk wel in het juiste spel op de juiste tijd er zijn, wil je een developer voor z'n kanus kunnen schieten. Wanneer dat is, is onmogelijk te zeggen. Volgens mij zijn die developers er niet elke dag ofzo. Nu is het weekend, ik denk dat het daar aan ligt. 8)

idd, ik had gelukkig echt schijnbaar geluk, ik ging voor de eerste keer RANKED deatchmatch doen, en ik kreeg stuk of 5 achievemnts, cut your teeth , iets met fontain enz , en die van lets sleeping rockstars lie .. Moet alleen nog even kijken hoe ik mijn player model van PARTY mode kan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een zombie hebt moet je op l1 drukken (onder het spelen) dan maakt ie van zo'n zombiegeluiden

best lol :tu::schater: :schater:

heb je ook met de andere modellen, is idd wel leuk :puh:

Ja andere modellen praten, maar de zombie neit haha :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik had gelukkig echt schijnbaar geluk, ik ging voor de eerste keer RANKED deatchmatch doen, en ik kreeg stuk of 5 achievemnts, cut your teeth , iets met fontain enz , en die van lets sleeping rockstars lie .. Moet alleen nog even kijken hoe ik mijn player model van PARTY mode kan veranderen.

Supersimpel... Je moet gewoon naar je player model gaan en LB drukken dus. Wat je daarin verandert zie je in de gewone multiplayer en in party mode. Tenzij je Hangman's NOOSE of iets dergelijks gaat zitten doen. Dan ben je een mafia-mannetje. Maar de MP missies met de mafia-mannetjes leveren wel veel geld en dus een hoge rang op in hoog tempo. Aanradertje voor de mensen die het nog niet geprobeert hebben of voor wie z'n rang omhoog wil werken. Ik zit nu bijna op rang 5.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik had gelukkig echt schijnbaar geluk, ik ging voor de eerste keer RANKED deatchmatch doen, en ik kreeg stuk of 5 achievemnts, cut your teeth , iets met fontain enz , en die van lets sleeping rockstars lie .. Moet alleen nog even kijken hoe ik mijn player model van PARTY mode kan veranderen.

Supersimpel... Je moet gewoon naar je player model gaan en LB drukken dus. Wat je daarin verandert zie je in de gewone multiplayer en in party mode. Tenzij je Hangman's NOOSE of iets dergelijks gaat zitten doen. Dan ben je een mafia-mannetje. Maar de MP missies met de mafia-mannetjes leveren wel veel geld en dus een hoge rang op in hoog tempo. Aanradertje voor de mensen die het nog niet geprobeert hebben of voor wie z'n rang omhoog wil werken. Ik zit nu bijna op rang 5.

Ik vind het best jammer dat te ps3 the achievements niet heeft. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...