Jump to content

bankoverval


rubbie92

Recommended Posts

Ik denk dat je dit topic in het verkeerde forum hebt geplaatst. Als ik je goed begrijp gaat het hier over de missie The Job uit GTA Vice City. Ik moet toegeven die missie kan soms verdraaid moeilijk zijn. Zorg daarom dat je met volle Health en volle Body Armor deze missie start. Allereerst moet je met Phil, Cam en Hillary naar de bank in Little Havana rijden. Daar aangekomen moet je naar de marker aan de ingang van de bank lopen om je bank job outfit aan te trekken. Nu kan het feestje beginnen! Iedereen wordt tegen de muur geplaatst en Phil zal alles in de gaten houden. Jij en Cam moeten de kluis boven opzoeken. Boven, aan het kantoor van de manager zal een bewaker staan, schiet hem neer. Loop nu naar het "balkon", daar bevindt zich ook een bewaker, laat je dus niet verassen. Stap vervolgens in de lift om naar de kluis te gaan. Wanneer je uitstapt wacht dan even en schiet de bewaker die uit de doorgang komt neer. Cam weet je te vertellen dat de kluis geen gewone kluis is, maar een Flange 9000. Hij heeft een code nodig, en de enige die die heeft is de manager. Ga hem een verdieping lager in zijn kantoor halen. Wanneer je al behoefte hebt aan een Body Armor, dan kan je die in de beveiligingskamer naast het kantoor van de manager vinden. Wanneer de manager je volgt moet je terug naar de lift om hem naar Cam te brengen.

Met de boodschap dat hij Phil nog eens gaat checken loopt Tommy terug naar beneden. Het is helaas iemand gelukt om het alarm te activeren. Spring, loop zo snel mogelijk naar beneden en ga op één van de bureaus staan. Ga nog niet naar de marker! Schiet nu alle mensen die zich in de bank bevinden dood. Zo kunnen zij geen problemen veroorzaken. Ga nu in de marker staan. Het Vice City S.W.A.T. team heeft de hele bank omsingeld en 4 agenten zullen via het dak de bank binnenkomen. Op datzelfde moment zal Cam naar beneden komen met de melding dat de kluis open is. Schiet de vier S.W.A.T. leden neer en begeef je naar buiten. Daar zal Hillary jullie rugdekking geven, maar hij sneuvelt. Schiet alle agenten die zich onder je bevinden zo snel mogelijk neer en zorg dat ze Phil zo min mogelijk raken. Spring nu in de Taxi voor je, tenminste als je er nog mee kunt rijden. Loop anders te voet achter de gebouwen tot aan de hut van Auntie Poulet, waar een Voodoo geparkeerd zal staan. Rij nu naar de Pay'n Spray om je Wanted Level te verliezen. Om de missie te voltooien moet je de garage van Cam's schuilplaats inrijden. Wanneer dit je lukt, ben je $50.000 rijker.

Tips:

  • Een Rocket Launcher kan vaak handig zijn, dit om de twee Enforcers, die buiten de weg versperen weg te blazen.
  • Cam moet niet in leven blijven, wanneer hij je dus niet meteen volgt moet je niet wachten en er enkel voor zorgen dat Phil het overleeft.

>>> Door ASPHALT: Lijkt me inderdaad over Vice City te gaan. Bij deze verplaatst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Loop anders te voet achter de gebouwen tot aan de hut van Auntie Poulet, waar een Voodoo geparkeerd zal staan. Rij nu naar de Pay'n Spray om je Wanted Level te verliezen.
Tips:

  • Cam moet niet in leven blijven, wanneer hij je dus niet meteen volgt moet je niet wachten en er enkel voor zorgen dat Phil het overleeft.

Let wel op dat hetgene uit de eerste quote onmogelijk is als Cam nog in leven is, aangezien de Voodooo een tweedeurs is. Ik weet alleen niet zeker of de missie faalt als jij Cam doodschiet, in plaats van de SWAT; als de SWAT hem doodschiet is er namelijk niets aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik denk dat je dit topic in het verkeerde forum hebt geplaatst. Als ik je goed begrijp gaat het hier over de missie The Job uit GTA Vice City. Ik moet toegeven die missie kan soms verdraaid moeilijk zijn. Zorg daarom dat je met volle Health en volle Body Armor deze missie start. Allereerst moet je met Phil, Cam en Hillary naar de bank in Little Havana rijden. Daar aangekomen moet je naar de marker aan de ingang van de bank lopen om je bank job outfit aan te trekken. Nu kan het feestje beginnen! Iedereen wordt tegen de muur geplaatst en Phil zal alles in de gaten houden. Jij en Cam moeten de kluis boven opzoeken. Boven, aan het kantoor van de manager zal een bewaker staan, schiet hem neer. Loop nu naar het "balkon", daar bevindt zich ook een bewaker, laat je dus niet verassen. Stap vervolgens in de lift om naar de kluis te gaan. Wanneer je uitstapt wacht dan even en schiet de bewaker die uit de doorgang komt neer. Cam weet je te vertellen dat de kluis geen gewone kluis is, maar een Flange 9000. Hij heeft een code nodig, en de enige die die heeft is de manager. Ga hem een verdieping lager in zijn kantoor halen. Wanneer je al behoefte hebt aan een Body Armor, dan kan je die in de beveiligingskamer naast het kantoor van de manager vinden. Wanneer de manager je volgt moet je terug naar de lift om hem naar Cam te brengen.

Met de boodschap dat hij Phil nog eens gaat checken loopt Tommy terug naar beneden. Het is helaas iemand gelukt om het alarm te activeren. Spring, loop zo snel mogelijk naar beneden en ga op één van de bureaus staan. Ga nog niet naar de marker! Schiet nu alle mensen die zich in de bank bevinden dood. Zo kunnen zij geen problemen veroorzaken. Ga nu in de marker staan. Het Vice City S.W.A.T. team heeft de hele bank omsingeld en 4 agenten zullen via het dak de bank binnenkomen. Op datzelfde moment zal Cam naar beneden komen met de melding dat de kluis open is. Schiet de vier S.W.A.T. leden neer en begeef je naar buiten. Daar zal Hillary jullie rugdekking geven, maar hij sneuvelt. Schiet alle agenten die zich onder je bevinden zo snel mogelijk neer en zorg dat ze Phil zo min mogelijk raken. Spring nu in de Taxi voor je, tenminste als je er nog mee kunt rijden. Loop anders te voet achter de gebouwen tot aan de hut van Auntie Poulet, waar een Voodoo geparkeerd zal staan. Rij nu naar de Pay'n Spray om je Wanted Level te verliezen. Om de missie te voltooien moet je de garage van Cam's schuilplaats inrijden. Wanneer dit je lukt, ben je $50.000 rijker.

Tips:

  • Een Rocket Launcher kan vaak handig zijn, dit om de twee Enforcers, die buiten de weg versperen weg te blazen.
  • Cam moet niet in leven blijven, wanneer hij je dus niet meteen volgt moet je niet wachten en er enkel voor zorgen dat Phil het overleeft.

>>> Door ASPHALT: Lijkt me inderdaad over Vice City te gaan. Bij deze verplaatst.<<<

hoe kun je na de missie bij de kluis komen in de pc versie? want in de lift gaan werkt niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

In het topic dat Donwell je heeft gegeven staat inderdaad te lezen hoe je 'eventueel' de kluis kan bereiken. Als ik me goed herinner kwam ik daar aandraven met de uitleg dat je het misschien met een Jetpack trainer kon doen. Na die post neergezet te hebben, ben ik me wat meer gaan verdiepen in de Hidden interiors universe van GTA Vice City.

Een hele uitleg maken over de Hidden interiors universe ga ik niet doen, lees daarvoor de pagina die aan bovenstaande link verbonden is. Wat je wel moet besefen is dat je met verschillende hemels te maken hebt. Maar in Vice City is dat nu niet zo ingewikeld. De kluis van de El Banco Corrupto Grande lijkt me een ongebruikt interior te zijn in de K hemel, maar hierbij spreekt WikiGTA me tegen.

Om de Hidden interiors universe te besturderen heb je inderdaad, zoals ik al dacht een Jetpack trainer nodig. Deze is inbegrepen bij de Ultimate Trainer v2, die je hier in onze Downloads categorie kunt downloaden. Het installeren van de trainer is niet moeilijk, gewoon alles uitpakken in de map waar gtavc.exe zich bevindt. Wanneer je alles op een correcte manier hebt geinstalleerd kan je gaan starten ingame. Open de Ultimate trainer en kijk voor je start eerst even de Setup na, zodat je zeker weet dat de optie Jetpack aan staat. Schrijf tevens de controls onder de 'Jetpack aan' functie ook maar op, want deze zal je nodig hebben. Alles gecontroleerd? Start nu het spel op.

uitleg1ub5.th.png

Wanneer je ingame bent, ga je naar de El Banco Corrupto Grande. Om het jezelf makkelijk te maken stap je de lift in en activeer je dan je Jetpack. Je hebt tevens een Wanted Level gekregen vanwege het betreden van de achterste ruimte van de bank. Trek je daar niets van aan, de politie heb ik nog nooit weten naar boven komen. Gebruik nu de Shift+O combinatie om omhoog te gaan. Je krijgt het volgende beeld te zien. (Screen2)

Je kan nu naar de kluis toe vliegen door gebruik te maken van de combinaties Shift+P (bewegen) en Shift+L dalen. Heb je dat goed gedaan, dan kan je door de Jetpack functie uit te zetten vrij rondlopen bij de kluis.

uitleg2xm6.th.png uitleg3lb2.th.png uitleg4qo7.th.png

Zo kan je ook meerdere interiors bezoeken, die je normaal gezien enkel tijdens de scènes van missies kon zien. Hier staat meer daarover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...