Jump to content

SOCOM III


Slimm

Recommended Posts

Sony heeft officiëel aangekondigd een derde spel te zullen uitbrengen in de populaire SOCOM: U.S. Navy SEALs-serie.

SOCOM 3: U.S. Navy SEALs zal de spelers meeslepen in missies die plaats vinden in Marokko, Polen en Bangladesh. De mappen in de singleplayermodus zullen 5 tot 6 keer groter zijn dan je gewend bent van de vorige SOCOM-spellen. Om het niet te moeilijk te maken, zul je door middel van checkpoints tussentijds je spel in een missie kunnen bewaren. Hierdoor lijkt SOCOM erg scripted, maar er zullen in SOCOM 3 meerdere manieren bestaan om een missie op te lossen.

Naast het besturen van voertuigen, zoals humvee's, tanks en boten, zul je ook kunnen zwemmen in SOCOM 3. Verder zal je kunnen kiezen uit 31 wapens, die je kunt combineren met 21 verschillende eigenschappen.

Opdrachten aan je team kun je in SOCOM 3 beter gaan doorgeven via één knop je gamepad, waarmee je alle opdrachten tevoorschijn haalt, bijvoorbeeld het sturen van je teamleden naar een plek of het 'flashbangen' van een kamer.

De artificial intelligence (AI) zal verbeterd worden op een aantal punten. Zo zullen je teamleden je beter moeten gaan assisteren gedurende missies en zal de vijandelijke AI zich beter gaan opstellen en 'slimmere' aanvallen op jouw SEAL-team uitvoeren.

Sony en ontwikkelaar Zipper hebben nog geen details over de online-modus losgelaten, maar zal waarschijnlijk ook binnenkort worden onthuld. Verwacht SOCOM 3: Navy SEALs in het najaar van 2005, exclusief voor de PlayStation 2.

Bron: www.insidegamer.nl

Klik

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

Jah sorry dat ik het zeg ik ben bang van wel wat socom nu is is leuk.

Maar er mag natuurlijk wel verandering in komen maar niet zo veel leukere lvls andere dansjes :puh: .

najah je weet wat ik bedoel

sorry was een beetje vaag gescreven

Ik bedoel dat er leukere lvls in mogen komen en andere dansjes :puh:

Bewerkt: door Levi_15
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt niet dat ze er voertuigen in moeten doen anders is het gewoon geen Socom meer, Socom is gewoon lekker knaller met je wapen en niet mensen bijvoorbeeld overrijden of doodschieten met een voertuig :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...