GTAmitch Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer 't liefst 114 gt's :') Nee, juist niet!.. De ''GT'' lijst moet een lijst zijn, samengesteld van speciale auto's.. Elke auto die in de lijst zijn moet gewoon echt speciaal zijn!! Moeten dus vette auto's zijn stuk voor stuk. Waarvan je denkt als je ze hebt gevonden WOW.. Daarom moet het dus een beperkte lijst blijven.. Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Uhmmm, zal ik je wat grappigs vertellen? De kofferbakklep is ook een deur, of je nou naar de banken kan gaan of niet. Enigste wanneer een auto 2 of 4 deuren heeft, is wanneer ie geen kofferbakklep heeft. Ahum... Deur of klepBij de omschrijving van modellen van personenauto’s wordt naast het carrosserietype ook vaak gesproken over twee, drie, vier, of vijf deuren. Bij deze vorm van naamgeving is het belangrijk een onderscheiding te maken tussen klep en deur. Het verschil zit hem in het feit dat men zich met een deur toegang kan verschaffen tot het passagiersgedeelte van de auto. Een auto heeft dus een 3e of 5e deur indien met het openen ervan het passagiersgedeelte wordt geopend. Wanneer de klep aan de voor- of achterzijde van de auto toegang verschaft aan een onafhankelijke ruimte, een soort van koffer, spreekt men van een klep. Een minder bekend voorbeeld hiervan is de Kever die de kofferruimte aan de voorkant heeft in plaats van aan de achterkant. En ehh, ich koosj 't neet vingje op 't plat Limburgs. Dus eehh, wat zei je ook alweer? Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Uhmmm, zal ik je wat grappigs vertellen? De kofferbakklep is ook een deur, of je nou naar de banken kan gaan of niet. Enigste wanneer een auto 2 of 4 deuren heeft, is wanneer ie geen kofferbakklep heeft. Ahum... Deur of klepBij de omschrijving van modellen van personenauto’s wordt naast het carrosserietype ook vaak gesproken over twee, drie, vier, of vijf deuren. Bij deze vorm van naamgeving is het belangrijk een onderscheiding te maken tussen klep en deur. Het verschil zit hem in het feit dat men zich met een deur toegang kan verschaffen tot het passagiersgedeelte van de auto. Een auto heeft dus een 3e of 5e deur indien met het openen ervan het passagiersgedeelte wordt geopend. Wanneer de klep aan de voor- of achterzijde van de auto toegang verschaft aan een onafhankelijke ruimte, een soort van koffer, spreekt men van een klep. Een minder bekend voorbeeld hiervan is de Kever die de kofferruimte aan de voorkant heeft in plaats van aan de achterkant. En ehh, ich koosj 't neet vingje op 't plat Limburgs. Dus eehh, wat zei je ook alweer? Wel eens gekeken bij de verzekerings papieren van een auto? Daar staat nooit de 2/4 deuren maar de 3/5 deuren Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Uhmmm, zal ik je wat grappigs vertellen? De kofferbakklep is ook een deur, of je nou naar de banken kan gaan of niet. Enigste wanneer een auto 2 of 4 deuren heeft, is wanneer ie geen kofferbakklep heeft. Ahum... Deur of klepBij de omschrijving van modellen van personenauto’s wordt naast het carrosserietype ook vaak gesproken over twee, drie, vier, of vijf deuren. Bij deze vorm van naamgeving is het belangrijk een onderscheiding te maken tussen klep en deur. Het verschil zit hem in het feit dat men zich met een deur toegang kan verschaffen tot het passagiersgedeelte van de auto. Een auto heeft dus een 3e of 5e deur indien met het openen ervan het passagiersgedeelte wordt geopend. Wanneer de klep aan de voor- of achterzijde van de auto toegang verschaft aan een onafhankelijke ruimte, een soort van koffer, spreekt men van een klep. Een minder bekend voorbeeld hiervan is de Kever die de kofferruimte aan de voorkant heeft in plaats van aan de achterkant. En ehh, ich koosj 't neet vingje op 't plat Limburgs. Dus eehh, wat zei je ook alweer? Wel eens gekeken bij de verzekerings papieren van een auto? Daar staat nooit de 2/4 deuren maar de 3/5 deuren Of bij die verzekeringspapieren wordt gewoon anders gekeken naar de deuren. Ik kan 't zelf niet natrekken, wij hebben altijd stationwagens gehad :') Reageren
soedje Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 kofferklep telt mee als deur idd kan mn post ff niet meer vinden, maar iemand nog een verklaring voor de Super GT met zwarte bumpers ? Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 kofferklep telt mee als deur idd kan mn post ff niet meer vinden, maar iemand nog een verklaring voor de Super GT met zwarte bumpers ? Heb je screen ofzo? Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 kofferklep telt mee als deur idd kan mn post ff niet meer vinden, maar iemand nog een verklaring voor de Super GT met zwarte bumpers ? Heb je screen ofzo? van die kofferklep of die super gt? Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 kofferklep telt mee als deur idd kan mn post ff niet meer vinden, maar iemand nog een verklaring voor de Super GT met zwarte bumpers ? Heb je screen ofzo? van die kofferklep of die super gt? Super GT Reageren
soedje Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerkt ziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Reageren
niko belic Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 dat was me nog nooit opgevallen ziet er gaaf uit Reageren
soedje Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 nou dat valt reuze mee volgens mij moet het lijken op plastic bumpers... hier goed voorbeeld... Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 k heb hem ook nog nooit gezien Reageren
Valto Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dikke Super GT met plastic bumpers! woohoo! oh wacht... nee toch niet Reageren
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart het kan ook een nieuwe paint zijn Reageren
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.