Jump to content

Feroci GT en Intruder GT


GTAmitch

Recommended Posts

Tja, heb je ook gelijk in.

Al was de hele voertuigenlijst typen denk ik meer werk is dan het vinden van een GT ^_^

Nee, Het vinden van GT"s was juist de hele klus. Vaak kom je een GT tegen en kan je hem daarna nooit meer kon vinden. Dankzij deze lijst wel.

Het duurde lang voordat ik + hulp van o.a alex (is Wienish je nieuwe naam ofzo?) ferryN en nog een paar anderen, de exacte locaties wisten en uberhaubt van welke auto's er GT's zijn.

Ik zelf was dit topic begonnen met slechts Feroci en Intruder (zie topic naam) en d.m.v ingevingen van anderen ben (zijn) ik (we) tot deze lijst gekomen. Het was dus niet zo makkelijk als je denkt.

@ Wienish en Valto Thanx for the back-up :tu: ......@ Valto, Wienish, FerryN; Ik Heb Locaties Nodig Van De Onderstaande 3 GT's Om De Lijst Af Te Ronden (Voor Nu)

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    99

  • GTAmitch

    82

  • FerryN

    43

  • Valto

    34

Top Posters In This Topic

Posted Images

COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen :*D

-----Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin------------------------------------------Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin

-----Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney----------------------Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Futo Gt @ Bohan--------------------------------------------------------------------Rebla GT @ Broker, Dukes

-----Uranus Gt @ Hove Beach, Broker-------------------------------------------------Cavalcade DUB Edition @ Broker, Bohan, Alderney

-----Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney-----------------------------------------PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney

-----Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney-------Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan-------------------------------Hakumai Duel EX @ Bohan

-----Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney-----------------------------Blista Compact Gt @ Bohan, Broker

-----Landstalker GT @ Bohan, Algonquin----------------------------------------------Contender GT @ Dukes, Steinway

-----Fortune GT @ ?---------------------------------------------------------------------Moonbeam DE @ ?

-----Patriot GT @ ?----------------------------------------------------------------------The A-team Coquette @ Pay N Spray

Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- :sigaar:

Update: Moonbeam DE + Contender GT + Patriot GT

DE LIJST STAAT OP 22 GT'S

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- :sigaar:

:puh: Sorry, Maar waarom sta ik hier niet bij ^^ ik heb de Rebla op dit forum gebracht ^_^

Hij stond er nog niet bij :puh:

Sorry voor de dubbelpost :$

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

En de Dukes hoort toch ook in het rijtje?

Die met die blower en die lage voorbumper.

Er werd ook gezegd dat er verlaagde Cavelcades/Cavelcade FXT 's rondreden maar die heb ik nog nergens kunnen vinden.

En dan heb ik misschien nog een GT gevonden: ik had een huntley sport, ik wilde hem heel graag helemaal in het wit. Dus ik ging naar de Pay n Spray, heel lang geprobeerd, maar hij werd niet wit, wel werd hij zwart met een rode streep. Is dat misschien net zoiets als de Coquette?

Ik post later nog een foto.

^_^

Sorry voor de dubbelpost

Link to comment
Delen op andere websites

COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen :*D

-----Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin------------------------------------------Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin

-----Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney----------------------Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Futo Gt @ Bohan--------------------------------------------------------------------Rebla GT @ Broker, Dukes

-----Uranus Gt @ Hove Beach, Broker-------------------------------------------------Cavalcade DUB Edition @ Broker, Bohan, Alderney

-----Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney-----------------------------------------PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney

-----Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney-------Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan-------------------------------Hakumai Duel EX @ Bohan

-----Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney-----------------------------Blista Compact Gt @ Bohan, Broker

-----Landstalker GT @ Bohan, Algonquin----------------------------------------------Contender GT @ Dukes, Steinway

-----Fortune GT @ ?---------------------------------------------------------------------Moonbeam DE @ ?

-----Patriot GT @ ?----------------------------------------------------------------------The A-team Coquette @ Pay N Spray

Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- :sigaar:

Update: Moonbeam DE + Contender GT + Patriot GT

DE LIJST STAAT OP 22 GT'S

Ik ben inderdaad Wienish geworden (ik was -_-Alex-_-),

en ik heb nog een kleine tip voor je: Gebruik een tabel,

dat is overzichtelijker :D Als je niet weet hoe het moet

wil ik het graag voordoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen :*D

-----Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin------------------------------------------Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin

-----Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney----------------------Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Futo Gt @ Bohan--------------------------------------------------------------------Rebla GT @ Broker, Dukes

-----Uranus Gt @ Hove Beach, Broker-------------------------------------------------Cavalcade DUB Edition @ Broker, Bohan, Alderney

-----Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney-----------------------------------------PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney

-----Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney-------Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan-------------------------------Hakumai Duel EX @ Bohan

-----Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney-----------------------------Blista Compact Gt @ Bohan, Broker

-----Landstalker GT @ Bohan, Algonquin----------------------------------------------Contender GT @ Dukes, Steinway

-----Fortune GT @ ?---------------------------------------------------------------------Moonbeam DE @ ?

-----Patriot GT @ ?----------------------------------------------------------------------The A-team Coquette @ Pay N Spray

Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- :sigaar:

Update: Moonbeam DE + Contender GT + Patriot GT

DE LIJST STAAT OP 22 GT'S

Ik ben inderdaad Wienish geworden (ik was -_-Alex-_-),

en ik heb nog een kleine tip voor je: Gebruik een tabel,

dat is overzichtelijker :D Als je niet weet hoe het moet

wil ik het graag voordoen :)

Die Patriot moet je echt vinden Alderney City, want dat is zowiezo de enige plek waar de Patriots ook veel rondrijden. Ik zag hem rijden daar, maar ik was te laat met er achter aan gaan en toen ik het hoekje om kwam was hij verdwenen >.<

edit: heb hem net gevonden bij Playboy X zijn huis in de buurtmaar het rare is dat degene die ik vond zo'n amerikaanse vlag erop heeft terwijl dat bij die van Chasmen niet is. Er staat trouwens verder niks speciaals zoals GT ofzo op de auto dus ik denk dat het een soort van maffia style versie is.

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

Die Patriot moet je echt vinden Alderney City, want dat is zowiezo de enige plek waar de Patriots ook veel rondrijden. Ik zag hem rijden daar, maar ik was te laat met er achter aan gaan en toen ik het hoekje om kwam was hij verdwenen >.<

Idd, ik kom die vaker tegen bij Playboys huis en Middle Park.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Patriot moet je echt vinden Alderney City, want dat is zowiezo de enige plek waar de Patriots ook veel rondrijden. Ik zag hem rijden daar, maar ik was te laat met er achter aan gaan en toen ik het hoekje om kwam was hij verdwenen >.<

Idd, ik kom die vaker tegen bij Playboys huis en Middle Park.

Zie mijn edit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vindplaats Patriot GT (Ik denk Maffia Style): noord Algonquin, vooral North holland en South holland en rondom middle park.

edit: haal wel de Patriot uit Alderney anders kun je lang een patriot zoeken :D

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

Patriot GT kan je vinden in Varsity Heighs (Of iets wat daar op lijkt naar) Naast middle park aan de linker bovenhoek. Ook te herkennen aan de lampjes die bovenop aan de achterkant zitten. Maak binnekort screen.. Heb geen camera nu.

Ohh Zag de de post van Valto niet :D

Bewerkt: door connoz
Link to comment
Delen op andere websites

COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen :*D

-----Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin------------------------------------------Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin

-----Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney----------------------Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Futo Gt @ Bohan--------------------------------------------------------------------Rebla GT @ Broker, Dukes

-----Uranus Gt @ Hove Beach, Broker-------------------------------------------------Cavalcade DUB Edition @ Broker, Bohan, Alderney

-----Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney-----------------------------------------PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney

-----Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney-------Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin

-----Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan-------------------------------Hakumai Duel EX @ Bohan

-----Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney-----------------------------Blista Compact Gt @ Bohan, Broker

-----Landstalker GT @ Bohan, Algonquin----------------------------------------------Contender GT @ Dukes, Steinway

-----Fortune GT @ ?---------------------------------------------------------------------Moonbeam DE @ ?

-----Patriot GT @ Middle Park, North Algonquin---------------------------------------The A-team Coquette @ Pay N Spray

Met Dank Aan; FerryN En Wienish :sigaar:

Update: Moonbeam DE + Contender GT + Patriot GT

DE LIJST STAAT OP 22 GT'S

Ik ben inderdaad Wienish geworden (ik was -_-Alex-_-),

en ik heb nog een kleine tip voor je: Gebruik een tabel,

dat is overzichtelijker :D Als je niet weet hoe het moet

wil ik het graag voordoen :)

Doe maar voor dan ;)

Vindplaats Patriot GT (Ik denk Maffia Style): noord Algonquin, vooral North holland en South holland en rondom middle park.

edit: haal wel de Patriot uit Alderney anders kun je lang een patriot zoeken :D

top, bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen :*D

(...)

Met Dank Aan; FerryN En Wienish :sigaar:

Update: Moonbeam DE + Contender GT + Patriot GT

DE LIJST STAAT OP 22 GT'S

Ik ben inderdaad Wienish geworden (ik was -_-Alex-_-),

en ik heb nog een kleine tip voor je: Gebruik een tabel,

dat is overzichtelijker :D Als je niet weet hoe het moet

wil ik het graag voordoen :)

Doe maar voor dan ;)

Nou, van Mitch mag ik het dus voordoen,

dan zel ik het gelijk alfabetisch opstellen

zodat het nóg overzichtelijker is.

Naam voertuig Aanpassingen/Kenmerken Vindplaats(en)
1. Blista Compact GT Kleine spoiler, getinte zonafwering op voorruit Bohan, Broker
2. Cavalcade DUB Edition Goud-gekleurde velgen, altijd rood gekleurd Alderney, Bohan, Broker
3. Contender GT Bullbar + Lampenrek, altijd groen gekleurd Dukes, Steinway
4. Coquette A-team Wit met rode streep Overal (ook Pay 'n Spray)
5. Feroci JDM VIP Spoiler + Bodykit + 2 knalpijpen, altijd donkergekleurd Chinatown
6. Fortune GT ??? ???
7. Futo GT Carbon motorkap + Carbon spoiler + Dikke knalpijp + Bodykit, altijd rood gekleurd Bohan
8. Hakumai Dual Ex Kleine spoiler met extra remlicht + 2 Knalpijpen bij elkaar, altijd rood gekleurd Bohan
9. Intruder V8 Spoiler + Bodykit, altijd donkerrood gekleurd Chinatown
10. Landstalker GT TV's in de hoofdsteunen + GEEN dakdragers, altijd zwart gekleurd Alderney, Bohan
11. Moonbeam DE Verbreedt + Verlaagd + Kleine spoiler, bijna altijd rood gekleurd ???
12. Oracle Maffia Style Grille voor met verticale stijlen + 2 Knalpijpen, altijd zwart gekleurd Steinway, Westdyke, Maffia-gebieden
13. Patriot Maffia Style/GT ???, altijd zwart gekleurd Middle Park, North Holland, South Holland
14. PMP-600 Maffia Style Grotere grille, altijd zwart gekleurd Westdyke, andere Maffia-gebieden
15. Presidente V10 Supercharged Grille (met V10-logo), Velgen, Spoiler, Bodykit, altijd donkerblauw gekleurd Alderney City
16. Primo V8 Supercharged Spoiler, Bodykit, altijd rood gekleurd Alderney City
17. Rebla GT Bodykit, kleine spoiler, altijd zwart gekleurd Broker, Dukes
18. Sentinel XS Grote spoiler, 'Privacy-stripes' op achterruit, Bodykit Chinatown, Westdyke, Maffia-gebieden
19. Shafter Maffia Style Kleine spoiler (geloof ik xD), altijd zwart gekleurd Alderney, Broker, Maffia-gebieden
20. Sultan Twin Turbo 3.5 Spoiler, Motorkap, altijd blauw gekleurd Alderney City
21. Uranus GT Spoiler, altijd wit/beige gekleurd Broker
22. Vincent LX2007 Kleine spoiler, geen standaardkleur Overal

Voor de codes moet je even quoten Mitch,

als je verder nog vragen hebt PB je maar

of vraag je 't maar in dit topic :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...