rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" hij bedoelt dat hij geen screen kon maken ...dus heeft hij een voorbeeld gemaakt hoe het eruit zou zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Wel raar dat veel lui 'm dan nog nooit gezien hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" jij komt echt uit een ei he ... kga em proberen te spotten hoor, zal ik ff screenie INGAME droppe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" jij komt echt uit een ei he ... kga em proberen te spotten hoor, zal ik ff screenie INGAME droppe Haha dat was echt de vetste opmerking ooit maaruh kun je alle paints van de SuperGT niet gewoon in een multiplayer GTA race checken... is veel makkelijker om te zien of hij daar bij staat en als hij dat niet staat dan is het of een kwatsert of misschien een "GT" die in dit topic thuis hoort. Mijn geld staat dan op dat eerste Bewerkt: 18 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" hij bedoelt dat hij geen screen kon maken ...dus heeft hij een voorbeeld gemaakt hoe het eruit zou zien nee daar heb ik hem niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 heb geen screen, ff plaatje van internet bewerktziet er dus ongeveer zo uit en achter ook zwart Hoor je wel wat je zelf zegt? "ff plaatje van internet bewerkt" hij bedoelt dat hij geen screen kon maken ...dus heeft hij een voorbeeld gemaakt hoe het eruit zou zien nee daar heb ik hem niet gezien Ik heb 'm ook nog niet gezien, terwijl ik al 3 keer door die hele stad ben gegaan in een SuperGT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ja volgens mij is hij fake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ja volgens mij is hij fake Dat beweer ik dus al de hele tijd. Fijn dat je ook eens ergens achterkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik zij VOLGENS MIJ als er een echte screen is gemaakt geloof ik het pas 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ik zij VOLGENS MIJ als er een echte screen is gemaakt geloof ik het pas 100% Jup, ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Bewerkt: 19 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Zie het behalingentopic XD En nu weer ontopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Overdrijven is ook een vak. En zoveel spammed ie nou ook weer niet . Bewerkt: 19 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 160 berichten nummer 1 posts van vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Overdrijven is ook een vak. En zoveel spammed ie nou ook weer niet . Bedankt dat je 't voor me opneemt toen ik laatst btw aan een global mod vroeg of ik veel spam, noemde ze alleen een post waarin ik niet meer dan "hmmmhmmm" zei, maar zei ze niet waar dat bericht stond, dus ik kon 't niet veranderen, en dus verdien ik daar ook geen warn voor En Valto: Mijn rode tekst in de handtekening staat er niet voor niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.