Valto Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Overdrijven is ook een vak. En zoveel spammed ie nou ook weer niet . Ik overdreef niet alleen de laatste 2 topics op page 1 hadden niet Alex als laatste reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Alex wtf ben je aan t doen? je spammed in elk topic iets lol je naam staat op heel first zo wat vol met laatste poster? ik wilde er bijna een topic voor maken edit: in het EE forum ook al xD ben je het record meeste posts in 10 mins aan het verbeteren ofzo ? Sorry voor offtopic maar t moest er ff uit Overdrijven is ook een vak. En zoveel spammed ie nou ook weer niet . Ik overdreef niet alleen de laatste 2 topics op page 1 hadden niet Alex als laatste reactie Sjjjt, je verpest 't alleen maar.. Stond zo mooi, overal -_-Alex-_- onder elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Sjjjt, je verpest 't alleen maar..Stond zo mooi, overal -_-Alex-_- onder elkaar. Heb je niks beters te doen ofzo alex Iemand nog nieuwe GT's? Ik niet, wel auto's met van die kleine veranderingen maar dat kan je geen GT noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Sjjjt, je verpest 't alleen maar..Stond zo mooi, overal -_-Alex-_- onder elkaar. Heb je niks beters te doen ofzo alex Iemand nog nieuwe GT's? Ik niet, wel auto's met van die kleine veranderingen maar dat kan je geen GT noemen. Volgens mij zijn de GT's op, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Volgens mij zijn de GT's op, Misschien wel, misschien niet.. Ik heb iig net wel een Landstalker gezien met soort van side-skirts voor het instappen en beeldschermpjes in de hoofdsteunen.. Ik had er al eerder iets over gehoord maar heb het nu zelf echt gezien. Super vet! Overigens moet je ook eens opletten bij een Calvacade of Calvacade FXT.. Van beide auto's zijn namelijk 2 versie's.. Je hebt de normale ''hoge'' versie en een verlaagde versie.. Ik zie die FXT vaak rijden bij Star-junction in de buurt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Volgens mij zijn de GT's op, Misschien wel, misschien niet.. Ik heb iig net wel een Landstalker gezien met soort van side-skirts voor het instappen en beeldschermpjes in de hoofdsteunen.. Ik had er al eerder iets over gehoord maar heb het nu zelf echt gezien. Super vet! Overigens moet je ook eens opletten bij een Calvacade of Calvacade FXT.. Van beide auto's zijn namelijk 2 versie's.. Je hebt de normale ''hoge'' versie en een verlaagde versie.. Ik zie die FXT vaak rijden bij Star-junction in de buurt.. FXT is zowiezo geen GT, omdat ie een andere naam draagt dan de normale versie, net zoals de Sultan RS, die dus GEEN GT is van de normale Sultan. De zwarte Landstalker die jij bedoelt zal waarschijnlijk ook geen dakdragers hebben. Deze auto is namelijk al bekend. Terug naar de Cavalcade: heb je misschien screens? Kan namelijk ook gewoon ver- beelding zijn. Als de FXT de zogenaamde hoge is en de normale de lage, dan is het geen GT, reden genoemd in het eerste stukje. Bewerkt: 20 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 FXT is zowiezo geen GT, omdat ieeen andere naam draagt dan de normale versie, net zoals de Sultan RS, die dus GEEN GT is van de normale Sultan. De zwarte Landstalker die jij bedoelt zal waarschijnlijk ook geen dakdragers hebben. Deze auto is namelijk al bekend. Terug naar de Cavalcade: heb je misschien screens? Kan namelijk ook gewoon ver- beelding zijn. Als de FXT de zogenaamde hoge is en de normale de lage, dan is het geen GT, reden genoemd in het eerste stukje. Je moet wel goed lezen Alex.. Het gaat niet om de FXT dat die een GT is van de Cavalcade.. Ik zeg; Je hebt een Cavalcade en een Cavalcade FXT.. Van beide auto's heb je een normale versie.. (logisch) Maar ook een Verlaagde versie.. Er rijden dus ook Cavalcade en Cavalcade FXT rond die verlaagd zijn, die hebben een soort Side skirt of wat dan ook, die rijden dus rond vlakbij Star-junction en The Triangle.. Waar rijdt die Landstalker zonder die shit op het dak en beeldschermpjes, want waar ik hem vond kan ik hem niet meer vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) zou er wel hard uizien die cavalclade die verlaaft is als het lukt maak eve een screen ervan Bewerkt: 21 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 zou er wel hard uizien die cavalclade die verlaaft is als het lukt maak eve een screen ervan besst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 FXT is zowiezo geen GT, omdat ieeen andere naam draagt dan de normale versie, net zoals de Sultan RS, die dus GEEN GT is van de normale Sultan. De zwarte Landstalker die jij bedoelt zal waarschijnlijk ook geen dakdragers hebben. Deze auto is namelijk al bekend. Terug naar de Cavalcade: heb je misschien screens? Kan namelijk ook gewoon ver- beelding zijn. Als de FXT de zogenaamde hoge is en de normale de lage, dan is het geen GT, reden genoemd in het eerste stukje. Je moet wel goed lezen Alex.. Het gaat niet om de FXT dat die een GT is van de Cavalcade.. Ik zeg; Je hebt een Cavalcade en een Cavalcade FXT.. Van beide auto's heb je een normale versie.. (logisch) Maar ook een Verlaagde versie.. Er rijden dus ook Cavalcade en Cavalcade FXT rond die verlaagd zijn, die hebben een soort Side skirt of wat dan ook, die rijden dus rond vlakbij Star-junction en The Triangle.. Waar rijdt die Landstalker zonder die shit op het dak en beeldschermpjes, want waar ik hem vond kan ik hem niet meer vinden. Kijk eens naar mijn dikgedrukte stukje nu Landstalker: vooral bij Bohan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 volgensmij heb ik hem gezien het is niet verlaagt maar het heeft alleen side skirt als dat het was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Terug naar de Cavalcade: heb je misschien screens? Kan namelijk ook gewoon ver- beelding zijn. Als de FXT de zogenaamde hoge is en de normale de lage, dan is het geen GT, reden genoemd in het eerste stukje. Kijk eens naar mijn dikgedrukte stukje nu Landstalker: vooral bij Bohan. Nogmaals Alex, GOED LEZEN! Ik zeg niet dat de Cavalcade een normale versie is en de FXT een verlaagde.. NEE.. van BEIDE versie's heb je een lage versie en een normale.. (Lees mijn vorige post nog maar eens goed door.. dan begrijp je wat en hoe ik het bedoel ) DUS zal je evt. een Cavalcade GT hebben en een Cavalcade FXT GT.. Maar het is sowieso geen GT heb ik ook nooit gezegd.. Maar wel een leuke verandering.. DUS nogmaals : Van BEIDE auto's rijden er ook verlaagde versie's rond.. Wel vet.. Mooi kleurtje spuiten en voor je huis parkeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Terug naar de Cavalcade: heb je misschien screens? Kan namelijk ook gewoon ver- beelding zijn. Als de FXT de zogenaamde hoge is en de normale de lage, dan is het geen GT, reden genoemd in het eerste stukje. Kijk eens naar mijn dikgedrukte stukje nu Landstalker: vooral bij Bohan. Nogmaals Alex, GOED LEZEN! Ik zeg niet dat de Cavalcade een normale versie is en de FXT een verlaagde.. NEE.. van BEIDE versie's heb je een lage versie en een normale.. (Lees mijn vorige post nog maar eens goed door.. dan begrijp je wat en hoe ik het bedoel ) DUS zal je evt. een Cavalcade GT hebben en een Cavalcade FXT GT.. Maar het is sowieso geen GT heb ik ook nooit gezegd.. Maar wel een leuke verandering.. DUS nogmaals : Van BEIDE auto's rijden er ook verlaagde versie's rond.. Wel vet.. Mooi kleurtje spuiten en voor je huis parkeren. Mitch, ik heb vakantie, om woord voor woord goed te gaan kijken ben ik nu te lui :') Maar eh... Ook eens Mitch, GOED LEZEN ik zeg toch "Als"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 zal allemaal wel maar wat ik uit jou stukje opmaakte is dat jij mij niet helemaal begreep, maar goed.. iig 2 dingen om te checken en ik ga nu weer ff proberen die landstalker te vinden.. er zijn overigens ook 3 soorten shafter's en 3 soorten oracle's van beide een normale versie, een maffia versie (alles zwart).. maar ook een versie waar ze dikke uitlaten hebben + andere grill.. maar wel normale kleuren gewoon.. check it out.. vooral te vinden in west-dyke en leftwood.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 zal allemaal wel maar wat ik uit jou stukje opmaakte is dat jij mij niet helemaal begreep, maar goed.. iig 2 dingen om te checken en ik ga nu weer ff proberen die landstalker te vinden.. er zijn overigens ook 3 soorten shafter's en 3 soorten oracle's van beide een normale versie, een maffia versie (alles zwart).. maar ook een versie waar ze dikke uitlaten hebben + andere grill.. maar wel normale kleuren gewoon.. check it out.. vooral te vinden in west-dyke en leftwood.. Eens even zoeken anar die Oracle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.