Jump to content

Feroci GT en Intruder GT

Recommended Posts

Geplaatst:

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan.

Ten 1e: Gozer WTF boeit jou het dat dit topic open staat of op slot :S

Ten 2e: Je hebt geeneens bevoegdheid of wat dan ook om iets te doen dus hou gewoon je kut smoel!![/font]

BackOnTopic:

-Over de Dukes; hij is al vaker aan bod gekomen.. Maar toch, er zijn veel verschillen.. Spoiler, Meegespoten Achterraam(om t zo maar te zeggen), Voorbumper, Motor die omhoog komt, Knalpijpen..

Zal ik um toch maar in de GT lijst zetten of niet?

Nope, je ziet 'm overal rondrijden en zowiezo, als je eentje als GT wilt plaatsen:

welke? Er is niet echt eentje die je minder tegenkomt dan de ander.

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

99

• GTAmitch

82

• FerryN

43

• Valto

34

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De Dukes met de luchthapper, volgensmij staat er op de zijkant dat hij Supercharged is.. Naar mijn weten is dit alleen bij die versie, en niet bij de andere. Geen idee of dit aan de GT-waarde voldoet, maar misschien dat jullie er wat mee kunnen. :)

Geplaatst:
De Dukes met de luchthapper, volgensmij staat er op de zijkant dat hij Supercharged is.. Naar mijn weten is dit alleen bij die versie, en niet bij de andere. Geen idee of dit aan de GT-waarde voldoet, maar misschien dat jullie er wat mee kunnen. :)

Volgens mij ook, en op de blower staat 750 HP

Dus waarschijnlijk ook een GT

Geplaatst:

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan.

Ten 1e: Gozer WTF boeit jou het dat dit topic open staat of op slot :S

Ten 2e: Je hebt geeneens bevoegdheid of wat dan ook om iets te doen dus hou gewoon je kut smoel!![/font]

BackOnTopic:

-Over de Dukes; hij is al vaker aan bod gekomen.. Maar toch, er zijn veel verschillen.. Spoiler, Meegespoten Achterraam(om t zo maar te zeggen), Voorbumper, Motor die omhoog komt, Knalpijpen..

Zal ik um toch maar in de GT lijst zetten of niet?

Ja, want het is toch een GT. Op de blower staat 750HP

En met die Meegespoten achterraam, bedoel je dan hetzelfde als wat de Sentinel STI ook heeft op de achterruit?

Sorry voor de dubbelpost maar ik las dit bericht pas later...

Doeii ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Wannabe Admin? :') :gmod:

Bewerkt: door gtaa
Geplaatst:

De Dukes moet zowiezo bij als er zoveel verschillende van bestaan.

al de andere GT's hebben bijna maar 1 vershil dus ja.

Geplaatst:

Gt is waarbij een auto maar 1 manier te krijgen, zoals soms een exclusieve bodykit, spoiler, uitlaat, stootbumper etc.

Geplaatst:

Gt is waarbij een auto maar 1 manier te krijgen, zoals soms een exclusieve bodykit, spoiler, uitlaat, stootbumper etc.

Maar hij heeft ook een bodykit ( alleen van voor ) en dan die blower en de achteruit...

En er zijn volgens mij maar 3 soorten van de Dukes. Die gewone versie, en dan een met een apparte motorkap, en die met die blower.

Er zijn meer auto's met 3 versie's volgens mij.

Geplaatst:

En kennen jullie deze al :

is geen GT maar wel een secret car, ik heb m al eens gehad maar toen had ik niet in de gaten dat deze speciaal was...

Geplaatst:

is geen GT maar wel een secret car, ik heb m al eens gehad maar toen had ik niet in de gaten dat deze speciaal was...

En waarom is hij speciaal?

Geplaatst:

En waarom is hij speciaal?

Idd, die krijg je achter je aan als je 3 sterren hebt.

Geplaatst:
Als er supercharged op die ene versie staat en op de andere niet is het waarschijnlijk een GT

Op de blower-versie staat 750 HP dus is het dan een GT of niet...?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...