Sjorszzz Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo, Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen. Reageren
Iscariah Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hallo,Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen. Er is maar 1 post waarop je kan reageren daar: "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (lancaster)" Dit was ook te lezen @ http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75444 Reageren
michelIII Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 je kan beter gaan naar www.meet-love.net Dat doe ik ook altijd Reageren
vercettiboy Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 kdenk wel dat het love-meet is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.