Think Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Weten julie goede tutorials voor photoshop (Cs2). Maar niet voor signatures! Het mogen eender welke zijn, behalve dan als het gaat over een signature maken. EDIT: Het mogen zowel video's als tekst tutorials zijn. Bewerkt: 1 juni 2008 door Think Reageren
BaasB Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Video tutorials, zeg je...? Dan kom ik natuurlijk toch ff reclame maken voor mijn eigen tutorial: Klik! Alles is zeer duidelijk uitgelegd, zodat zelfs beginners het moeten kunnen snappen. Als je wat met video's wilt doen, denk ik dat je dat wel een leuke tutorial vindt. Deze signature van SummerBase heb ik ook altijd erg vet gevonden: Klik! Die is opzich ook duidelijk uitgelegd, maar misschien zijn er toch nog een paar dingen die je niet snapt als beginner. Als dat het geval is, kun je natuurlijk altijd om hulp vragen. Veel succes en plezier, en laat ff weten of je er wat mee hebt kunnen maken. Reageren
Think Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Bedankt, maar eigenlijk, zoals in mijn startpost stond , zocht ik geen tutorials voor signatures maar voor andere doeleinden, maakt niet uit welke. EDIT: Het mogen zowel video's als tekst tutorials zijn. Met video's bedoelde eigenlijk ( dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, bijkomende inforamtie) (Btw, dit is een handige tutorial) Toch bedankt! Reageren
BaasB Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Oh zo, ok, dan had ik je verkeerd begrepen... Ik dacht dat je bedoelde dat je een tutorial wou waar je leerde dingen met filmpjes te doen in Photoshop. Maar als je dat zoekt, zou ik zeggen, typ gewoon eens bij YouTube: Photoshop tutorial. Dan krijg je vast zat resultaten. @ hieronder: Sarcasme of wat? Maar serieus, als je video tutorials over Photoshop wilt hebben, lijkt me dat toch de makkelijkse manier. Aangezien je op YouTube alleen maar filmpjes kan zetten en geen tekstbestanden o.i.d. zul je vast zat goede video tutorials tegenkomen. Bewerkt: 2 juni 2008 door BaasB Reageren
Think Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Oh zo, ok, dan had ik je verkeerd begrepen... Ik dacht dat je bedoelde dat je een tutorial wou waar je leerde dingen met filmpjes te doen in Photoshop. Maar als je dat zoekt, zou ik zeggen, typ gewoon eens bij YouTube: Photoshop tutorial. Dan krijg je vast zat resultaten. Ja, dat werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.