.Levi. Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik denk dat dat spel echt zo vet gaat worden vooral als er een co/op mode in komt voor de playstation. want dat komt er waarschijnlijk niet in alleen voor de xbox maar de online mode zelf gaat ckr beter worden je hebt namelijk allemaal verschillende snufjes De lvls zijn nu ook een stuk mooier en groter Reageren
Sasuke Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Ben altijd al bewonderd door Ubisofts SplinterCell, de demo was neem ik aan ook al klaar om te downloaden, moet dat nog even doen. Heb de eerste gespeelt en vond dat al zéér spannend en knap lastig ! Nog niet uitgespeelt b.t.w ! Bewerkt: 27 februari 2005 door Hayate Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Met splinter cell pandora tomorrow heb ik alle missies al uitgespeeld egt vet cool vind ik ze. Maar de nieuwe splinter cell chaos theory worden ckr nog vetter maar trouwens heb jij splinter cell pandora tomorrow zo jah ook online?? Reageren
Tmzom Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Kvin Splinter cell niet echt zo leuk... Ik vond Pandorra Tomorow echt een flop Wat vinden jullie? Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Het is zo leuk omdat elke keer zo anders is en als je egt een goeie teammaat hebt waar je lekker mee kan spelen dan is het helemaal leuk. Online heb ik het over in donkere hoekjes zitten en dan de mercs pakken bij hun nek dat vind ik echt geweldig elk potje is anders Als je goed bent is het leuk als je noob bent is het alleen een beetje wenne maar gewoon door spelen en daarna begin je het egt leuk te vinden. Ik weet het bijna wel ckr majah <_< :rolleyes: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Kvin Splinter cell niet echt zo leuk...Ik vond Pandorra Tomorow echt een flop Wat vinden jullie? hier sluit ik me volledig bij aan, heb liever de Metal gear Reeks <_< Reageren
Slimm Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Maar waarom vinden jullie het niet leuk? Hebben jullie de tijd genomen op een paar levels goed te spelen? Hebben jullie de online mode gespeeld? Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb Splinter Cell altijd al geweldig gevonden. Gewoon cool met die stealth en coole moves. Metal gear solid is ook best wel goed. Maar Splinter Cell is voor de gamers met geduld Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Dragon Master speel jij ook Online splinter cell zo ja wat is je naam daar dan :rolleyes: Reageren
Warrior Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ik vind het niet zo leuk om rond te sluipen splintercell en metal gear solid nie zo leuk Reageren
Ken-D Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik vind Metal Gear Solid ook beter dan Splinter Cell. Reageren
andyman Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Ik vind Metal Gear Solid ook beter dan Splinter Cell. Nou, dan ga je toch dat spel spelen in plaats van Splinter Cell!! <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.