Jump to content

Splintercell chaos theory???


.Levi.

Recommended Posts

Ik denk dat dat spel echt zo vet gaat worden vooral als er een co/op mode in komt voor de playstation. want dat komt er waarschijnlijk niet in alleen voor de xbox maar de online mode zelf gaat ckr beter worden je hebt namelijk allemaal verschillende snufjes ;)

De lvls zijn nu ook een stuk mooier en groter :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben altijd al bewonderd door Ubisofts SplinterCell, de demo was neem ik aan ook al klaar om te downloaden, moet dat nog even doen.

Heb de eerste gespeelt en vond dat al zéér spannend en knap lastig ! Nog niet uitgespeelt b.t.w ! :puh:

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

Met splinter cell pandora tomorrow heb ik alle missies al uitgespeeld egt vet cool vind ik ze.

Maar de nieuwe splinter cell chaos theory worden ckr nog vetter maar trouwens heb jij splinter cell pandora tomorrow zo jah ook online??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zo leuk omdat elke keer zo anders is en als je egt een goeie teammaat hebt waar je lekker mee kan spelen dan is het helemaal leuk.

Online heb ik het over in donkere hoekjes zitten en dan de mercs pakken bij hun nek dat vind ik echt geweldig elk potje is anders :D

Als je goed bent is het leuk als je noob bent is het alleen een beetje wenne maar gewoon door spelen en daarna begin je het egt leuk te vinden.

Ik weet het bijna wel ckr majah <_< :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Splinter Cell altijd al geweldig gevonden.

Gewoon cool met die stealth en coole moves.

Metal gear solid is ook best wel goed.

Maar Splinter Cell is voor de gamers met geduld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...