Jump to content

auto veranderen?


Vice Tim

Recommended Posts

Welkom op het forum Vice Tim. :)

Als je bussen aan wilt passen moet je naar mods zoeken. Deze van JVT vind ik persoonlijk erg mooi.

p.s. Dude, waarom quote je jezelf zonder er iets bij te zetten? Als je je berigt aan wil passen kan je de ´bewerk´ knop gebruiken. :Y

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een bus wilt veranderen,en je download een mod,zul je IMG Tool nodig hebben.Hier vind je een tutorail om te modden.Deze is dan wel voor GTA San Andreas,maar voor VC werkt het hetzelfde.Succes! :tu:

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Het modden van zo'n busje is leuk om te doen en niet eens zo heel moeilijk, als je de basics eenmaal door hebt. Zelf een nieuwe texture maken is simpel, 3D Modellen wordt al een stuk moeilijker. Mods van internet halen is heel makkelijk.

Wat jij van plan bent, lichtjes erop zetten, is echter wel lastig om te doen. Ik weet het niet helemaal precies, maar dit kun je niet met een simpele mod fixen. Ook gaat dit volgens mij lastig met 2dfx (wordt gebruikt bij bijvoorbeeld lantaarnpalen), omdat het licht niet statisch is. Wat voor lichten wil je er precies opzetten? Het licht zelf erop zetten is niet echt een probleem, maar er voor zorgen dat het echt licht gaat geven wordt al een stuk lastiger...

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Leden ik ben Vandaag voor het eerst en ik heb een vraagje of je ook Andere auto's in GTA Vice City kan zette

Zoals Aston Martin en Bmw bijv..

Als allereerst wellkom op dit forum!

Je kan wel auto's toevoegen in Vice City.Hier enkele sites waar je auto's kan downloaden.

Vice City Mods

GtaInside

GtaGaming

The Gta Place

Succes! :tu:

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...