kamranoi Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) hoi allemaal mijn sig en wallpapers missen borders daarom ging een border tut zoeken en ik vond em. kijk maar even waarom ik deze tut zo vaag vind is omdat alleen de stroke settings worden uitgelegd en dan staat er opeens ''En dit is een resultaat''. kan iemand me uitleggen hoe ik net als die laatste afbeelding van die border tut, zown border maak? greetz kamranoi Bewerkt: 3 juni 2008 door kamranoi Reageren
Arthis Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Maak gewoon een nieuwe layer aan. Druk op [CTR] + [A], ga dan naar 'edit' --> 'stroke' en dan wijzen de instellingen voor zich. Reageren
Jay; Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Verder heb ik nog even een leuke tutorial voor je uitgezocht waarmee je een prachtige 3 pixel border mee kan creëren. De reden dat ik je deze meegeef is omdat ik hem zelf ook gebruik en je werkelijk een prachtige border creëert. Alles staat duidelijk uitgelegd met de knoppen die je moet gebruiken. Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.