Jump to content

hulp bij code bij missie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey mense ik heb denk ik de riot code gebruikt en kan hem niet meer uit spelen maar weet niet welke code dat is kan iemand dit aan mij vertellen mijn e-mail is ---

stuur maar een bericht als je de code weet

THANK YOU AND HAVE A GOOD GTA PLAY :tu:

Bewerkt: door -Matthijs-
E-mailadres verwijderd.

De riot-cheat is de enigste cheat die ervoor zorgt dat je de game niet kan uitspelen. Hierdoor zal de rapper Madd Dogg in de zelfde hetende missie proberen zelfmoord te plegen. Als je de riot-cheat gebruikt hebt zal hij eerder van het dak afspringen dan dat jij hem kan redden.

Nog even de riot cheat:

PS-2 : Down.gifLeft.gifUpbutton.gifLeft.gifCross.gifRight2.gifRight1.gifLeft2.gifLeft1.gif

PC : STATE OF EMERGENCY

X-box : Down.gifLeft.gifUpbutton.gifLeft.gifAbutton.gifBlack.gifR-toets.gifWhite.gifL-toets.gif

Bewerkt: door GTA-fan2

Als je de Riot-Cheat hebt gebruikt en je hebt gesaved terwijl hij geactiveerd was dan kun je de missie van Mad Dog niet meer halen. De cheat zelf kun je op WikiGTA vinden! :Y Er was een manier (voor de PC) om het ongedaan te maken alleen die kan ik helaas niet meer vinden. :N

Bewerkt: door hackman

De Riot-cheat staat op wikigta niet bekend als de Riot-cheat. Maar als: Voetgangers vallen elkaar aan. Hij zorgt ervoor dat mensen op straat elkaar zullen aanvallen. Er zullen overal rellen plaatsvinden.

Bewerkt: door GTA-fan2
heey mense ik heb denk ik de riot code gebruikt en kan hem niet meer uit spelen maar weet niet welke code dat is kan iemand dit aan mij vertellen mijn e-mail is ---

stuur maar een bericht als je de code weet

THANK YOU AND HAVE A GOOD GTA PLAY :tu:

Volgens mij staat er bij deze cheat ook altijd een beschrijving.

bijvoorbeeld, als je opslaat is deze cheat blijvend. dat staat bij vele cheats.

Bewerkt: door RoyBoow
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Is dit eigenlijk hetzelfde als de 'Chaos Mode' ? en is die ook schadelijk? want die zorgt ook voor rellen.

Geplaatst:
Als je de Riot-Cheat hebt gebruikt en je hebt gesaved terwijl hij geactiveerd was dan kun je de missie van Mad Dog niet meer halen. De cheat zelf kun je op WikiGTA vinden! :Y Er was een manier (voor de PC) om het ongedaan te maken alleen die kan ik helaas niet meer vinden. :N
En ik heb er kennis meegemaakt... :duh::clown:

Je kan ook de missie Burning desire van Crash niet meer voltooien

Bewerkt: door jochewm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...