Jump to content

savegame 100%


mcjoel

Recommended Posts

Een 100% savegame voor LCS op de PC kan niet, want LCS bestaat niet op de PC. Wel op de PSP en PS2. ;) Als je een andere game bedoeld zeg dat dan even.. :)

ik dacht dat ik liberty city aan doen was ik speel gta 3 welke is dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zit deze ook nog ingepakt me>>Winrar[b/]<<. Downlaod hem even en pak het bestand uit, meestal een .rar bestand. Na het uitpakken krijg je een map met daarin een gta3sf*.b bestand. Die * kan staan voor de nummers 1 t/m 8. Plaats hem bestand in 'Documents\GTA3 User Files' en start het spel op. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
GTA3 is anders dan GTA LCS. Het is wel dezelfde stad, maar andere personages etc. Een 100% savegame voor GTA3 vind je >>hier<<. ^_^

Bedankt voor de mod, mr hij staat gerapporteert als defect, dus ik heb r eigenlijk nix aan...

post-97582-1217867233.png

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

De reden die erboven staat snap ik niet helemaal, probeer het toch eens. Mocht die alsnog niet werken doet Google nog altijd wonderen: Klik

Haha, da's toevallig, ik was net voor een download aant kijke op thegtaplace, ik heb net precies die gedownload ^_^

Anyway, thnx...

post-97582-1217867154.png

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zit deze ook nog ingepakt me>>Winrar[b/]<<. Downlaod hem even en pak het bestand uit, meestal een .rar bestand. Na het uitpakken krijg je een map met daarin een gta3sf*.b bestand. Die * kan staan voor de nummers 1 t/m 8. Plaats hem bestand in 'Documents\GTA3 User Files' en start het spel op. ;)

Kan j miss iets precieser zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zit deze ook nog ingepakt me>>Winrar[b/]<<. Downlaod hem even en pak het bestand uit, meestal een .rar bestand. Na het uitpakken krijg je een map met daarin een gta3sf*.b bestand. Die * kan staan voor de nummers 1 t/m 8. Plaats hem bestand in 'Documents\GTA3 User Files' en start het spel op. ;)

Kan j miss iets precieser zijn?

Hoe/Wat bedoel je met 'precieser'?

1. Het woord bestaat niet.

2. Met welke punten moeten we duidelijker zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...