jojogta3 Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 :angry: WANNEER KRIJG JE TRAANGAS BIJ PLAYSTATION 2 EN WAAR KRIJG JE HEM DAN??????????????????? :angry: :unsure: Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 Volgende keer niet zo kwaad.. We willen je maar wat graag helpen, dus je kan gewoon relaxt blijven. Het traangas kun je vinden achter op de parkeerplaats bij het Washington Beach Police Station, dit geld alleen voor de Playstation versie.. B) Reageren
jojogta3 Geplaatst: 10 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 maar kan je dat traangas meteen krijgen of moet je hier eerst wat voor doen??? :unsure: :blink: :huh: Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 maar kan je dat traangas meteen krijgen of moet je hier eerst wat voor doen??? :unsure: :blink: :huh: Je kunt het gewoon pakken, net als alle andere wapens.. Je ziet een blauwe cirkel eromheen draaien. Reageren
Marius Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 Op de playstation 2 staat het traangas achter het politie station in washington beach waar de politie auto's staan en voor de PC versie van gta vice city is er geen traangas maar ben ik wel aan een traangas mod aan het werken. Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 Die is er al, Marius.. Doe geen moeite! Hier kun je hem downloaden Reageren
djbob Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 Ja... Die mod had een vriend van me voor mijn oude site gtafiles gemaakt (exclusief voor MIJN site) en die gaste nvan gtaxclusive hebben hem dus tegen de regels op hunsite geplaatst :angry: Reageren
djvinnie Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 Ja... Die mod had een vriend van me voor mijn oude site gtafiles gemaakt (exclusief voor MIJN site) en die gaste nvan gtaxclusive hebben hem dus tegen de regels op hunsite geplaatst :angry: Het is jammer dat je ze daar niet op kunt pakken(aanklagen of iets dergelijks) Reageren
jojogta3 Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 MAAR BIJ MIJ STAAT HET TRAANGAS ER NIET OP DE PLAYSTATION 2 MAAR INPLAATS DAARVAN GRANATEN IK SNAP ER NIKS VAN :unsure: :unsure: :huh: :huh: PLEAZE HELP!!!!! Reageren
8-Ball Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 MAAR BIJ MIJ STAAT HET TRAANGAS ER NIET OP DE PLAYSTATION 2 MAAR INPLAATS DAARVAN GRANATEN IK SNAP ER NIKS VAN :unsure: :unsure: :huh: :huh: PLEAZE HELP!!!!! Rustig en zet volgende keer caps lock uit! Het is wel vreemd en het kan volgens mij niet eens zo! :blink: Maar kijk je wel op de goede plek? Police Station in Washington Beach? Reageren
jojogta3 Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 :o :huh: ja ik kijk gewoon in dat politie gebo8w waar je het politie pakje kan halen dat is toch de goede en krijg je het traangas ook op een bebaalde tijd bijvoorbeeld bij 50% of na een bebaalde missie Reageren
Le Freak Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 :o :huh: ja ik kijk gewoon in dat politie gebo8w waar je het politie pakje kan halen dat is toch de goede en krijg je het traangas ook op een bebaalde tijd bijvoorbeeld bij 50% of na een bebaalde missie Laat die caps lock uit!! <_< Dat heb ik de 1e keer ook al gezegd.. Nee, dat heeft er niks mee te maken.. Je moet naar het Washington Beach Police Station: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2004 Ik weet dat het daar hoort te ligge nen waar het is maar het ligt er gewoon niet... heb je niet een plaatje dat tommy het pakt ofzo want het ligt er echt niet!!.. :blink: Reageren
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 Dat kan gewoon niet. Hij moet er liggen. Reageren
Le Freak Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 Inderdaad hij moet er liggen.. Ik kan geen screenshots maken vanaf de Playstation.. Op de playstation ligt hij er gewoon, jij zegt dat er granaten liggen, maar gooi er eens mee naar iemand dan! Op de PC ligt hij er inderdaad niet, maar je moet dan eerst een mod downloaden, dat heb ik eerder ook al gezegd, daar zit wel een screenshot bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.