Jump to content

traangas


jojogta3

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jojogta3

    7

  • Le Freak

    5

  • 8-Ball

    4

  • Arjen

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgende keer niet zo kwaad.. We willen je maar wat graag helpen, dus je kan gewoon relaxt blijven.

Het traangas kun je vinden achter op de parkeerplaats bij het Washington Beach Police Station, dit geld alleen voor de Playstation versie.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

maar kan je dat traangas meteen krijgen of moet je hier eerst wat voor doen??? :unsure: :blink: :huh:

Je kunt het gewoon pakken, net als alle andere wapens.. Je ziet een blauwe cirkel eromheen draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de playstation 2 staat het traangas achter het politie station in washington beach waar de politie auto's staan en voor de PC versie van gta vice city is er geen traangas maar ben ik wel aan een traangas mod aan het werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja... Die mod had een vriend van me voor mijn oude site gtafiles gemaakt (exclusief voor MIJN site) en die gaste nvan gtaxclusive hebben hem dus tegen de regels op hunsite geplaatst :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja... Die mod had een vriend van me voor mijn oude site gtafiles gemaakt (exclusief voor MIJN site) en die gaste nvan gtaxclusive hebben hem dus tegen de regels op hunsite geplaatst :angry:

Het is jammer dat je ze daar niet op kunt pakken(aanklagen of iets dergelijks)

Link to comment
Delen op andere websites

MAAR BIJ MIJ STAAT HET TRAANGAS ER NIET OP DE PLAYSTATION 2 MAAR INPLAATS DAARVAN GRANATEN :(:(:(:(:(

IK SNAP ER NIKS VAN :unsure: :unsure: :huh: :huh: :(:(

PLEAZE HELP!!!!!

Rustig en zet volgende keer caps lock uit!

Het is wel vreemd en het kan volgens mij niet eens zo! :blink: Maar kijk je wel op de goede plek? Police Station in Washington Beach?

Link to comment
Delen op andere websites

:o :huh: ja ik kijk gewoon in dat politie gebo8w waar je het politie pakje kan halen dat is toch de goede en krijg je het traangas ook op een bebaalde tijd bijvoorbeeld bij 50% of na een bebaalde missie ;);)

Link to comment
Delen op andere websites

:o :huh: ja ik kijk gewoon in dat politie gebo8w waar je het politie pakje kan halen dat is toch de goede en krijg je het traangas ook op een bebaalde tijd bijvoorbeeld bij 50% of na een bebaalde missie ;);)

Laat die caps lock uit!! <_< Dat heb ik de 1e keer ook al gezegd..

Nee, dat heeft er niks mee te maken.. Je moet naar het Washington Beach Police Station:

post-3-1084297617.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad hij moet er liggen..

Ik kan geen screenshots maken vanaf de Playstation..

Op de playstation ligt hij er gewoon, jij zegt dat er granaten liggen, maar gooi er eens mee naar iemand dan!

Op de PC ligt hij er inderdaad niet, maar je moet dan eerst een mod downloaden, dat heb ik eerder ook al gezegd, daar zit wel een screenshot bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...