DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Hallo mensen, hebben jullie ook vaak dat mensen left game doen of van team wisselen omdat iemand in het andere team een kroontje achter zijn naam heeft staan? Ik vind het bijzonder vervelend, altijd ben ik in me eentje. Of iedereen gaat in mijn team omdat daar iemand in zit met een kroontje achter zijn naam, en als het hele andere team weg is doet iedereen teamkilling. Erg jammer, de vraag is dus. Hebben jullie dat ook vaak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Er was ergens anders ook al een topic over vervelende mensen online die ook van die geintjes uithalen. Dit is het topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ja, ik ergerde me er eerst ook aan. Later dacht ik bij mezelf: Waarom zou je je ergeren? Sindsdien probeer ik het gewoon te negeren. Doe gewoon je eigen ding en laat diegene die zo doet de ******* maar krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Lol, 2 dagen geleden konden me teamleden me killen. En nu niet meer, mooi verholpen Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Lol, 2 dagen geleden konden me teamleden me killen. En nu niet meer, mooi verholpen Rockstar. Haha. Er is in het host menu gewoon een optie om teamkilling in en uit te schakelen. Dat bestaat al zins "gta4heugenis". Ik denk dat je de pech heb gehad om dit nooit te hebben lijkt mij. Of begrijp ik jouw nou verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Lol, 2 dagen geleden konden me teamleden me killen. En nu niet meer, mooi verholpen Rockstar. Haha. Er is in het host menu gewoon een optie om teamkilling in en uit te schakelen. Dat bestaat al zins "gta4heugenis". Ik denk dat je de pech heb gehad om dit nooit te hebben lijkt mij. Of begrijp ik jouw nou verkeerd. Moet je net weer zo'n noob hebben die express teamkilling gaat hosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Lol, 2 dagen geleden konden me teamleden me killen. En nu niet meer, mooi verholpen Rockstar. Haha. Er is in het host menu gewoon een optie om teamkilling in en uit te schakelen. Dat bestaat al zins "gta4heugenis". Ik denk dat je de pech heb gehad om dit nooit te hebben lijkt mij. Of begrijp ik jouw nou verkeerd. Moet je net weer zo'n noob hebben die express teamkilling gaat hosten. Simpel, je haalt je telefoon naar boven. Je selecteerd Multiplayer en dan start je een nieuwe game. (Na het persoon in kwestie geblokkeerd te hebben) Doe je dat vaak genoeg, dan zal je steeds minder vaak die peuters tegenkomen lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.