Jump to content

GTA IV Opnemen/filmen (360)


Wernerjuppie

Recommended Posts

Zoals ik in dit :

filmpje zag, moet het mogelijk zijn je gameplay te kunnen filmen op deze kwaliteit, zonder dat je het met een losse camera oid moet doen.

Maar mijn vraag : is dit mogelijk? Ik zou graag een missie walkthrough willen maken, maar de kwaliteit moet wel goed zijn.

danku :)

(sorry als deze vraag al is beantwoord, ik heb de zoek functie gebruikt maar er kwam niks uit)

Bewerkt: door Wernerjuppie
Link to comment
Delen op andere websites

dit kan met bepaalde TV kaarten (ofzo), je duwt dan die drie stekkers (geel (video) wit (rechts/links audio) rood (rechts/links audio)) en dan moet je het andere eind in je computer douwen (USB poort)

die moet je wel apart kopen natuurlijk :puh:

kan dit trouwens niet beter bij een ander subfora?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik in dit :
filmpje zag, moet het mogelijk zijn je gameplay te kunnen filmen op deze kwaliteit, zonder dat je het met een losse camera oid moet doen.

Maar mijn vraag : is dit mogelijk? Ik zou graag een missie walkthrough willen maken, maar de kwaliteit moet wel goed zijn.

danku :)

(sorry als deze vraag al is beantwoord, ik heb de zoek functie gebruikt maar er kwam niks uit)

Ik heb hier al eens over geschreven, dus ik doe het niet opnieuw. In plaats daarvan geef ik je maar even de link, waar je het kan lezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=994470

EDIT: Dat filmpje wat jij liet zien is met een doodgewone TV-kaart gemaakt. Dat je het even weet.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een tuturial geschreven over het opnemen van console beelden. Inclusief boodschappenlijstje hoe je zonder vertraging van het beeld kan opnemen.

Voor het geval je straks dit topic niet meer kan vinden: Hij wordt vast en zeker verplaatst naar het hardware forum.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...