Jump to content

Favoriete spot stad


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Hee,

Jullie kennen het vast wel toch? Auto spotten. Je gaat dan naar een plek met veel mooie auto's, en zet ze op foto. Somigge doen het gewoon voor de 'fun', andere zetten het weer op een site, en andere willen aandacht krijgen.

Ik spot zelf best vaak. Voor de 'fun', en voor om het op een 'site' te zetten. :puh:

Mij favoriete spot stad is Laren, veel leuke auto's.

Maak er a.u.b geen spam feest van!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    9

  • Bossinkje

    4

  • Black Vegetable

    4

  • rjravi1

    4

Praag. Veel afwisseling van zéér duur tot goedkoop. Zit altijd wel leuke modellen bij. Doe het trouwens voor de fun, meestal ga ik er niet naar opzoek. Als ik ze tegenkom dan ik wow mooie auto :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spot geen auto's :N HEt lijkt me wel gaaf om te doen, als je in een mooie-auto-rijk gebied zit :7

Eigenlijk is de mooiste auto die ik heb gezien een Ferari (zou niet weten welke serie of wat dan ook) , van de buurman van een vriend van me :7 En daarna denk ik een posrshe carrera.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik over 2 jaar met KCV naar Rome ga dan zie ik ze volop! :tu:

Oeh, zorg dan dat je een goed foto toestel bij je hebt. En je moet een goede memory kaart hebben, van 4GB. Anders red je het niet, er komen zoveel auto's langs daar! :) Zoals: Ferrari, Lamborghini, Pagani al die dure, Iteliaanse merken. :)

Flying Dutchman@ Oja, oeps foutje. :$ Het past daar inderdaad beter bij ja, nu je het zegt. :puh: :$

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. :)

Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een stad,maar Bergen.Daar wonen heel veel rijke mensen.Je vindt er heel veel mooie auto,s.Echt mooi daar hoor.

Ik raadt jullie aan om daar te gaan carspotten.In Noord-Holland he'?Niet in Duitsland. :puh:

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.

De taxi's en zo waren er natuurlijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. :)

Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte.

Dan hebben jullie zeker ook wel een leuk(e) autotje(s), toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...