Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hee, Jullie kennen het vast wel toch? Auto spotten. Je gaat dan naar een plek met veel mooie auto's, en zet ze op foto. Somigge doen het gewoon voor de 'fun', andere zetten het weer op een site, en andere willen aandacht krijgen. Ik spot zelf best vaak. Voor de 'fun', en voor om het op een 'site' te zetten. Mij favoriete spot stad is Laren, veel leuke auto's. Maak er a.u.b geen spam feest van! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik was 2 jaar geleden in Luxemburg op vakantie(weet niet precies meer waar) maar daar reden ook schitterende auto's rond Reageren
xgaming Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Praag. Veel afwisseling van zéér duur tot goedkoop. Zit altijd wel leuke modellen bij. Doe het trouwens voor de fun, meestal ga ik er niet naar opzoek. Als ik ze tegenkom dan ik wow mooie auto Reageren
Arthis Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik spot geen auto's HEt lijkt me wel gaaf om te doen, als je in een mooie-auto-rijk gebied zit Eigenlijk is de mooiste auto die ik heb gezien een Ferari (zou niet weten welke serie of wat dan ook) , van de buurman van een vriend van me En daarna denk ik een posrshe carrera. Reageren
Fyre Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Als ik over 2 jaar met KCV naar Rome ga dan zie ik ze volop! Reageren
1974 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Havana of ergens anders in cuba,daar zijn veel mooie klassiekers te vinden uit den jaren 40,50,60. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Als ik over 2 jaar met KCV naar Rome ga dan zie ik ze volop! Oeh, zorg dan dat je een goed foto toestel bij je hebt. En je moet een goede memory kaart hebben, van 4GB. Anders red je het niet, er komen zoveel auto's langs daar! Zoals: Ferrari, Lamborghini, Pagani al die dure, Iteliaanse merken. Flying Dutchman@ Oja, oeps foutje. :$ Het past daar inderdaad beter bij ja, nu je het zegt. :$ Bewerkt: 10 juni 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 De enige stad waar ik ooit mooie auto's heb gezien,is Enschede . Ik ben ook niet echt verder geweest. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Niet echt een stad,maar Bergen.Daar wonen heel veel rijke mensen.Je vindt er heel veel mooie auto,s.Echt mooi daar hoor. Ik raadt jullie aan om daar te gaan carspotten.In Noord-Holland he'?Niet in Duitsland. Bewerkt: 10 juni 2008 door robin bbb Reageren
raymono Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 LAREN OF AMSTERDAM ZIJN DE MEEST SPOTWAARDIGGE AUTO'S TE ZIEN! >>> Door Flying Dutchman: Zonder capslock kunnen mensen het ook lezen hoor <<< Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) Reageren
1974 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht. De taxi's en zo waren er natuurlijk ook. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte. Dan hebben jullie zeker ook wel een leuk(e) autotje(s), toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.