Favoriete spot stad
- Replies 53
- Views 3.2k
- Created
- Last Reply
Top Posters In This Topic
-
Sonny-The-Pilot 8 posts -
Bossinkje 4 posts -
Black Vegetable 4 posts -
rjravi1 4 posts
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
Hee,
Jullie kennen het vast wel toch? Auto spotten. Je gaat dan naar een plek met veel mooie auto's, en zet ze op foto. Somigge doen het gewoon voor de 'fun', andere zetten het weer op een site, en andere willen aandacht krijgen.
Ik spot zelf best vaak. Voor de 'fun', en voor om het op een 'site' te zetten.
Mij favoriete spot stad is Laren, veel leuke auto's.
Maak er a.u.b geen spam feest van!