Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Favoriete spot stad

Hee,

Jullie kennen het vast wel toch? Auto spotten. Je gaat dan naar een plek met veel mooie auto's, en zet ze op foto. Somigge doen het gewoon voor de 'fun', andere zetten het weer op een site, en andere willen aandacht krijgen.

Ik spot zelf best vaak. Voor de 'fun', en voor om het op een 'site' te zetten. :puh:

Mij favoriete spot stad is Laren, veel leuke auto's.

Maak er a.u.b geen spam feest van!

  • Replies 53
  • Views 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik was 2 jaar geleden in Luxemburg op vakantie(weet niet precies meer waar) maar daar reden ook schitterende auto's rond ^_^

Praag. Veel afwisseling van zéér duur tot goedkoop. Zit altijd wel leuke modellen bij. Doe het trouwens voor de fun, meestal ga ik er niet naar opzoek. Als ik ze tegenkom dan ik wow mooie auto :D

Ik spot geen auto's :N HEt lijkt me wel gaaf om te doen, als je in een mooie-auto-rijk gebied zit :7

Eigenlijk is de mooiste auto die ik heb gezien een Ferari (zou niet weten welke serie of wat dan ook) , van de buurman van een vriend van me :7 En daarna denk ik een posrshe carrera.

Als ik over 2 jaar met KCV naar Rome ga dan zie ik ze volop! :tu:

Havana of ergens anders in cuba,daar zijn veel mooie klassiekers te vinden uit den jaren 40,50,60.

  • Author
Als ik over 2 jaar met KCV naar Rome ga dan zie ik ze volop! :tu:

Oeh, zorg dan dat je een goed foto toestel bij je hebt. En je moet een goede memory kaart hebben, van 4GB. Anders red je het niet, er komen zoveel auto's langs daar! :) Zoals: Ferrari, Lamborghini, Pagani al die dure, Iteliaanse merken. :)

Flying Dutchman@ Oja, oeps foutje. :$ Het past daar inderdaad beter bij ja, nu je het zegt. :puh: :$

Edited by Sonny-The-Pilot

Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. :)

Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte.

De enige stad waar ik ooit mooie auto's heb gezien,is Enschede :schater:. Ik ben ook niet echt verder geweest.:puh:

Niet echt een stad,maar Bergen.Daar wonen heel veel rijke mensen.Je vindt er heel veel mooie auto,s.Echt mooi daar hoor.

Ik raadt jullie aan om daar te gaan carspotten.In Noord-Holland he'?Niet in Duitsland. :puh:

Edited by robin bbb

LAREN OF AMSTERDAM ZIJN DE MEEST SPOTWAARDIGGE AUTO'S TE ZIEN!

>>> Door Flying Dutchman: Zonder capslock kunnen mensen het ook lezen hoor ;) <<<

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.
Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.

De taxi's en zo waren er natuurlijk ook.

  • Author
Praag, Rome Parijs, klinkt allemaal heel mooi. Ik ben wel eens in Wemeldinge (gehucht in Zeeland) geweest. Daar staat een groot aantal tweede huizen (lees: villa's) van rijke mensen. Een klein plaatsje, maar zonder minstens een goedkopere uitvoering van een Porsche 911 tel je daar echt niet mee. Ik heb daar een aantal 911's, een Corvette, 2 Bentley's, een Aston Martin en een Lamborghini gezien. Terwijl ik er alleen maar even iets moest afleveren in 5 minuten. Zo zie je maar weer, ook dichter bij huis kun je prachtige auto's zien. :)

Dit topic past trouwens meer bij luxuries, hierbij verplaats ik het naar dat forum gedeelte.

Dan hebben jullie zeker ook wel een leuk(e) autotje(s), toch? :puh:

Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.

De taxi's en zo waren er natuurlijk ook.

Ah maar die kun je in londen niet missen,als londen ergens op saat afgebeeld staat er meestal wel een londense taxi op.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.