Jump to content

Als een **** in je auto stapt?


Baffie

Recommended Posts

Ik heb de zoekfunctie als eerste gebruikt, en gezocht naar vriendin etc. Maar op niks uitgekomen, daarom de vraag maar gesteld. Als je met een sportwagen langs de weg ga staan en je zie een vrouw in ......-buurt-van-amsterdam-kostuum lopen en je ga er met de auto naast staan stapt ze in. Ik heb vaak genoeg gelezen dat als je ergens met der heen ging en je stapte uit dat je 125 health kreeg. Heb ik nog nooit gehad, en zijn ze voor de rest ook nergens voor nodig? M'n eigenlijke vraag was dus: Wat kan je precies met een prostituee als ze bij jouw in je sportauto stapt naast dat je (volgens velen) 125 health krijg?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze in is gestapt moet je naar een rustig plekje rijden waar geen mensen komen, dan zie je health erbij gaan. Als het vol is of je geld is op stap je uit. (en vermoord haar eventueel: IK WIL WAAR VOOR MIJN GELD)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze in is gestapt moet je naar een rustig plekje rijden waar geen mensen komen, dan zie je health erbij gaan. Als het vol is of je geld is op stap je uit. (en vermoord haar eventueel: IK WIL WAAR VOOR MIJN GELD)

hahaha doe ik ook altijd maar welke gta bedoel je vice of san andreas??

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze in is gestapt moet je naar een rustig plekje rijden waar geen mensen komen, dan zie je health erbij gaan. Als het vol is of je geld is op stap je uit. (en vermoord haar eventueel: IK WIL WAAR VOOR MIJN GELD)

hahaha doe ik ook altijd maar welke gta bedoel je vice of san andreas??

Vice city natuurlijk anders zette hij het wel in het SA forum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook goed op het strand staan daar deed ik het altijd.

En dan pikte ik de hoertjes op bij de Ocean Vieuw. ;)

En als de auto begint te piepen , gaat langzaam je health naar 125.

En ja, je kan er na de daad dood schieten en dan je geld terug stelen. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan niet met een cabriolet. Dan kost ze alleen maar geld, en gebeurt er verder niets.

(Er is trouwens ook een 'net' woord voor zo'n dame, als je er moeite mee hebt; 'prostituee' ;) )

dat vind ik zo ordi staan prostutute!!!,

en ze hadden dat liefde bedrijven ook wel wat verder mogen uitbreiden want van naast elkaar zitten krijg ik geen bevredeging? ;) Tommy wel, duidelijk wel ja :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan niet met een cabriolet. Dan kost ze alleen maar geld, en gebeurt er verder niets.

(Er is trouwens ook een 'net' woord voor zo'n dame, als je er moeite mee hebt; 'prostituee' ;) )

Oké, maar ik heb geen enkel verstand van auto's, dus wat is een Cabriolet? En als ze geld kost, wat gebeurd er dan als je het helemaal in het begin van het spel doe met $0,00 op zak? Wel stom dat als je health 25 omhoog gaat en je doe de code ASPIRINE gaat je health weer terug naar 100/150/200

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...